רונן פלוט: "קורא לחרדים לבוא ולהתגורר בנצרת עילית"

"הקשר שלי עם החברי כנסת החרדים תמיד היה טוב ותמיד היה קשר קרוב ואמיץ עד היום אנחנו שומרים על קשר ואני מרבה להתייעץ איתם בשלל נושאים וזה בסדר גמור, תמיד כיבדתי אותם וגם אני ימשיך לנהוג"
admin2 No Comments on רונן פלוט: "קורא לחרדים לבוא ולהתגורר בנצרת עילית"

פחות מחודש מכניסתו לתפקיד העניק ראש עיריית נצרת עילית ראיון ראשון ב-'אתר קול חי' • מאשים את קודמו לתפקיד: "קיבלתי את העיר בגירעון של 70 מיליון שקל" • הקשר שלו עם הציבור החרדי: "מרבה להתייעץ איתם" • ומבטיח: "נצרת עילית עיר העתיד של הגליל"

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט צילום: Hadas Parush/Flash 90
"הקשר שלי עם החברי כנסת החרדים תמיד היה טוב ותמיד היה קשר קרוב ואמיץ עד היום אנחנו שומרים על קשר ואני מרבה להתייעץ איתם בשלל נושאים וזה בסדר גמור, תמיד כיבדתי אותם וגם אני ימשיך לנהוג"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פחות מחודש לאחר שנכנס לתפקידו התפנה ראש עיריית נצרת עילית הנבחר רונן פלוט לשיחה עם 'אתר קול חי'.

כבר בתחילת דבריו הוא מבהיר שהוא קיבל את העיר נצרת עילית במצב גרוע ביותר ושל הזנחה מתמשכת מעל שמנה שנים: "קיבלתי את העיר לא במצב סימפטי, בגירעון של 70 מיליון שקל, לא תענוג גדול להיכנס לעירייה שיש גירעון כזה" לדבריו: "במשך שמונה שנים לא נעשה דבר וחצי דבר בעיר עצמה, כעת אני צריך להתחיל את הכל מהתחלה, קודמי שעשו את הגירעון לא עשו כלום" הוא קובע.

פלוט מבהיר: "מבחינתי אדם שמשלם ארנונה צריך לקבל תמורה על כך, בפועל מה שנעשה במשך שנים זה שהאזרח בעיר לא קיבל תמורה ומצד שני הכניסו לעירייה אנשים שלא יודעים מה הם עטושים ונתנו להם משכורות עתק.

לדברי ראש עיריית נצרת עילית: העיר כעת עוברת מהפכה "קודם כל צריך לנקות את העיר, כל השנים לא השקיעו בניקיון וגינון, אין ביטחון בעיר, נכנסים אנשים בלילה מכפרים הסמוכים ועושים ככל העולה על רוחם".

את התוכניות שלו לפיתוח העיר מסכם רונן פלוט: "מה שאני עושה בעיר זה קודם לוקח שני צעדים אחורה ומטפל בדברים שקודמי הזניחו ולאחר מכן לוקח צעד קדימה ומביא דברים חדשים לעיר", אני נפגש כל יום עם עשרות חברי ממשלה ומנכ"לים ודואג להביא דברים חדשים לעיר, ולהצעיד את נצרת עילית קדימה כך הוא מספר.

על הקשר הטוב שלו עם החברה החרדית בעיר ועם הנציגים החרדים בכנסת הוא מסכם בגאווה "אני מאחל לכל ראש עיר וכל עיר בישראל קשר טוב כמו שיש לי עם הקהילה החרדית ועם ראשיה"., "הקשר שלי עם החברי כנסת החרדים תמיד היה טוב ותמיד היה קשר קרוב ואמיץ עד היום אנחנו שומרים על קשר ואני מרבה להתייעץ איתם בשלל נושאים וזה בסדר גמור, תמיד כיבדתי אותם וגם אני ימשיך לנהוג".

כששואלים אותו איך הוא משכנע את הציבור החרדי לבוא ולהתגורר בעיר נצרת עלית הוא משיב : "אני קורא לכל המגזרים, לצעירים ומשפחות: בוא לעיר פיתוח, עיר בשיגשוג," לדבריו: נצרת עילית עיר שמעוניינת בתושבים חדשים הוא קובע. וחושף: "לפני עשרה ימים ישבנו עם משרד השיכון, ושמענו שיש תכנון לבניה של 5000 יחידות דיור, מה שאומר ש-25 אלף תושבים חדשים יבוא לעיר, אני מאוד ישמח שזה יתממש".

השבוע התפרסם במקומון בנצרת עילית "העמק הגליל" ע"כ שרונן פלוט נאם בטקס שנערך לכבודו של ראש העיר לשעבר מנחם אריאב, בטקס עצמו אמר פלוט "אני שמח לראות כאן את נצרת עילית היפה, נצרת עילית של פעם" בכתבה נאמר כי האורחים בטקס היו תושבי העיר הוותיקים, נצרת עילית הלבנה. בלי חרדים, בלי ערבים, בלי דתיים לאומיים, בלי אתיופים. הכותב כתב כי העיר שינתה את מצבה הדמוגרפי, ושאל אם היא יפה ומכוערת כרגע. פלוט דוחה את הפרשנות של אותו כתב: "הייתי בכנס שם וראיתי אנשים שלא ראיתי מעל 30 שנה אז ברור שאני יגיד להם שאני שמח לראות אותם", לדבריו: מה שנכתב שם בפרשנות כביכול שלי זה שטות גמורה, היו שם נציג של הרשימה הערבית וכן נציג של חסידות חב"ד וכן רב מטעמה, מי שכתב את הפרשנות שוטה גדול".

לסיום, ראש העיר מבטיח: "נצרת עילית בעוד כמה שנים תיהיה עיר עם המון כח של זוגות צעירים ומשפחות, עיר מתפתחת, עם תעשייה מתוחכמת, הייטק מצד אחד וסייבר מצד שני, עיר שבונה, ובונה המון לכלל האוכלוסיות" לדבריו: "נצרת עילית זה העיר הטובה ויפה ביותר בגליל, נצרת העילית זה בירת הגליל הוא קובע בצורה חד משמעית.



0 תגובות