אבישי בן חיים: "בג"ץ ביטל את תוצאות הבחירות"

אסתי פלד No Comments on אבישי בן חיים: "בג"ץ ביטל את תוצאות הבחירות"

העיתונאי ד"ר אבישי בן חיים במהדורה המרכזית על מערכת המשפט: "הם בלמו את מהפך 77. הליכוד וישראל השניה מעולם לא היו באמת בשלטון. לקבוצה הזו יש כוח עצום. אין לה גבולות מוסריים. בלי מידה קטנה של ענווה וכבוד לעם"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העיתונאי ד"ר אבישי בן חיים, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על פסילת דרעי בבג"ץ: "זהו אחד האירועים הכי דרמטיים בתולדות דיכוי המזרחיים בישראל. כמעט אי אפשר להאמין. מבחינת ישראל השניה השאלה הדמיונית של ביטול הבחירות זו המציאות. זה מה שעשה בג"ץ".

"עכשיו הם גם מאיימים להוציא לנבצרות את ראש הממשלה נתניהו", הוסיף בן חיים. "לבטל את הדמוקרטיה לגמרי. אם מישהו לא הבין עד כמה הרפורמה הזו מוכרחה להתממש הם מוכיחים לו. יש לקבוצה הזו כוח עצום. היא יכולה לבטל את הבחירה בראש הממשלה".

עוד אמר בן חיים: "הם בלמו את מהפך 77. הליכוד וישראל השניה מעולם לא היו באמת בשלטון. לקבוצה הזו יש כוח עצום. אין לה גבולות מוסריים. בלי מידה קטנה של ענווה וכבוד לעם".

על ההפגנות: "הם היו מפגינים בכל מקרה. המהפך המשפטי זה הדגל שלהם עכשיו. אבל אנחנו זוכרים את ההפגנות שלהם בקדנציה הקודמת של נתניהו על התיקים המשפטיים. אחרי שקרס להם עניין השחיתות הם עברו לנושא אחר. המטרה שלהם ליצור כאוס ולמנוע פיוס בעם לא תלויה במהפך המשפטי".

"גם ב-93 לפי החוק לדרעי מותר להיות שר אבל בית המשפט פסק שזה לא סביר. זה להחליט שהם, הציבור הנאור יחליטו מה טוב ומה רע. זה כוח עצום שהם לוקחים לעצמם", תקף בן חיים.

עוד הסביר הפרשן: "הם אומרים שדרעי שיקר לבית המשפט ואמר שהוא פורש מהפוליטיקה. אבל זה פשוט לא נכון. דרעי מעולם לא אמר את זה. אפילו נציג היועמ"שית אמר את זה בבג"ץ. אבל אז הם נאחזו בטקסט של דרעי והפכו אותו לגמרי".



0 תגובות