הסוקר דודי דרור: "יש מצביעים חסידיים לדגל התורה"

אייל ראובן 1 Comment on הסוקר דודי דרור: "יש מצביעים חסידיים לדגל התורה"

דודי דרור, מנכ"ל חברת הסקרים 'אסקריא', לקאהן וחכם ב'מהדורת הבוקר': "במקרה של פיצול, רואים בסקרים בצורה חד משמעית שדגל התורה ככל הנראה עוברת וחסידים רבים שיצביעו לדגל התורה" | "בסקרים שלנו, איתמר בן גביר מקבל 8% מהחרדים. במקרה של פיצול הוא יורד ל-4%. עיקר מצביעיו החרדים הם חסידיים"

צילום: באדיבות המצולם
18:27
30.04.24
איתי גדסי No Comments on איזנקוט מאשים: "חברי קבינט מפעילים סחיטה באיומים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסוקר,  דודי דרור, מנכ"ל חברת הסקרים החרדית 'אסקריא': "חד משמעית רואים שבמקרה של פיצול דגל התורה ככה"נ עוברת, אגודת ישראל ככה"נ לא עוברת. במקרה כזה אנחנו רואים חסידים רבים שיצביעו לדגל התורה, זה משמעותי יותר מהחריגות בציבורים האחרים. מלבד הרצון לשמור על הקול, וגם מבחינת הזדהות עם דגל התורה"

"זה מצייר תמונת מצב עכשווית עם הכעסים והתחושות. ייתכן שבקמפיין בחירות רציני אנשים יחזרו הביתה. בבחירות האחרונות ראינו בריחת קולות, עכשיו לא רואים חזרה אליה. בסקרים שלנו, איתמר בן גביר מקבל 8%, במקרה של פיצול הוא יורד ל-4%, עיקר מצביעיו החרדים הם חסידיים"

דרור הוסיף על השפעתו של יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן גביר במשיכת קולות ציבור חרדי להצבעה לסיעת ה'ציונות הדתית': "הוא נוגס גם בש"ס בצורה משמעותית כמו ב'יהדות התורה'. מצביעי ש"ס הם ימניים יותר, והוא לוקח קולות רבים מציבור המצביעים הספרדיים, אם כי עיקר בסיס הקולות שלו בעיקר מהמגזר האשכנזי. הסקרים הללו מקבלים תוקף מדי חודש מחדש"



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איזה מטומטמים חרדים שמצביעים לבן גביר