ח"כ ישראל כ"ץ: "ברגע שיהיה לנו 61 – כל הגוש ממול יתפרק"

אסתי פלד No Comments on ח"כ ישראל כ"ץ: "ברגע שיהיה לנו 61 – כל הגוש ממול יתפרק"

ח"כ ישראל כ"ץ במהדורה המרכזית: "לחבורת רק לא ביבי יש חסינות. אם אני הייתי נותן למפלגות החרדיות את מה שהם נתנו לעבאס הייתה נפתחת חקירה"

צילום: פלאש 90
12:03
30.04.24
יונת קפלן No Comments on לרתום את כוח ההתמדה בחזרה לשגרה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכיר הליכוד, ח"כ ישראל כ"ץ לא תולה תקווה באפשרות של הקמת ממשלה חלופית ללא בחירות. "אני חושב שהאופציה של ממשלה חלופית נבדקה בשבועות האחרונים, כרגע המערכת צועדת לקראת בחירות וכשזו הדינמיקה קשה לשנות אותה", אומר כ"ץ בריאיון למהדורה המרכזית עם אבי מימרן.

לדבריו "אני חושב שאנשים למדו שאסור להישאר בבית ואלה שהצביעו לתקווה חדשה וימינה – רבים מהם מתחרטים. הם ראו שזה לא צלח כי הם חברו לשמאל ולתנועה האיסלאמית והובילה את מדינת ישראל למצבים קשים ביותר".

כץ התייחס להכרזה על הליכה לבחירות: "ראינו אתמול את בנט נשבר ואני אומר ברוך שפטרנו. אי אפשר לעמוד כל הזמן מול הציבור. הציבור אמר לנו תחזרו כבר, תעיפו אותם. אני מקווה שתקום ממשלה בראשות הליכוד ונתניהו".

ביחס למפת המפלגות בגוש הימין, אמר כ"ץ: "הליכוד הוא בית גדול מאוד שיכול גם להכיל 40 מנדטים עם גוונים רבים. נפעל להוציא את האנשים מהבתים. ברגע שיהיה לנו 61 כל הגוש ממול יתפרק".

בנושא שיריון חברי פורשי הקואליציה, אמר: "שיריונים סתם הליכוד לא צריך כי יש לו חברות וחברים מצוינים. אם ראש הממשלה יציע אני אהיה קשוב".

הוא תקף: "לחבורת רק לא ביבי יש חסינות. אם אני הייתי נותן למפלגות החרדיות את מה שהם נתנו לעבאס הייתה נפתחת חקירה".

עוד התייחס כ"ץ לנושא האיראני: "אני ממש לא רגוע. לא נאפשר לאיראן נשק גרעיני, גם אם נצטרך לפעול. בלי לחץ כלכלי אדיר ואיום באופציה צבאית אי אפשר לקפל את איראן. הממשלה הזו לא נהגה כמו שצריך".



0 תגובות