פטנט חדש • לטוקבקים מתסיסים יש שימוש כלכלי
חברת ההייטק Spot.IM שילבה באתרי חדשות פטנט לשימור גולשים באמצעות טוקבקים שקשה להישאר אדיש אליהם • חברת Spot.IM גייסה 13 מיליון דולר בסבב השקעה ראשון
פיתוחים של Spot.IM מותקנים באתרי חדשות מהגדולים בעולם כולל Forbes, Time, AOL, HuffingtonPost. מוצרי הסטארטאפ נחשפים בכל חודש על ידי 4 מיליארד צפיות ובכל חודש מסכמים 410 מיליון כניסות ממחשבים ומוצרי מובייל שונים
התכניות האחרונות
- מאי 2024
- אפריל 2024
- מרץ 2024
- פברואר 2024
- ינואר 2024
- דצמבר 2023
- נובמבר 2023
- אוקטובר 2023
- ספטמבר 2023
- אוגוסט 2023
- יולי 2023
- יוני 2023
- מאי 2023
- אפריל 2023
- מרץ 2023
- פברואר 2023
- ינואר 2023
- דצמבר 2022
- נובמבר 2022
- אוקטובר 2022
- ספטמבר 2022
- אוגוסט 2022
- יולי 2022
- יוני 2022
- מאי 2022
- אפריל 2022
- מרץ 2022
- פברואר 2022
- ינואר 2022
- דצמבר 2021
- נובמבר 2021
- אוקטובר 2021
- ספטמבר 2021
- אוגוסט 2021
- יולי 2021
- יוני 2021
- מאי 2021
- אפריל 2021
- מרץ 2021
- פברואר 2021
- ינואר 2021
- דצמבר 2020
- נובמבר 2020
- אוקטובר 2020
- ספטמבר 2020
- אוגוסט 2020
- יולי 2020
- יוני 2020
- מאי 2020
- אפריל 2020
- מרץ 2020
- פברואר 2020
- ינואר 2020
- דצמבר 2019
- נובמבר 2019
- אוקטובר 2019
- ספטמבר 2019
- אוגוסט 2019
- יולי 2019
- יוני 2019
- מאי 2019
- אפריל 2019
- מרץ 2019
- פברואר 2019
- ינואר 2019
- דצמבר 2018
- נובמבר 2018
- אוקטובר 2018
- ספטמבר 2018
- אוגוסט 2018
- יולי 2018
- יוני 2018
- מאי 2018
- אפריל 2018
- מרץ 2018
- פברואר 2018
- ינואר 2018
- דצמבר 2017
- נובמבר 2017
- אוקטובר 2017
- ספטמבר 2017
- אוגוסט 2017
- יולי 2017
- יוני 2017
- מאי 2017
- אפריל 2017
- מרץ 2017
- פברואר 2017
- ינואר 2017
- דצמבר 2016
- נובמבר 2016
- אוקטובר 2016
- ספטמבר 2016
- אוגוסט 2016
- יולי 2016
- יוני 2016
- מאי 2016
- אפריל 2016
- מרץ 2016
- פברואר 2016
- ינואר 2016
- דצמבר 2015
- נובמבר 2015
- אוקטובר 2015
- ספטמבר 2015
- אוגוסט 2015
- יולי 2015
- יוני 2015
- מאי 2015
- אפריל 2015
- מרץ 2015
- פברואר 2015
- ינואר 2015
- דצמבר 2014
- נובמבר 2014
- אוקטובר 2014
- ספטמבר 2014
- אוגוסט 2014
- יולי 2014
- יוני 2014
- מאי 2014
- אפריל 2014
- מרץ 2014
- פברואר 2014
- ינואר 2014
- דצמבר 2013
- נובמבר 2013
- אוקטובר 2013
- ספטמבר 2013
- אוגוסט 2013
- יולי 2013
- יוני 2013
- מאי 2013
- אפריל 2013
- מרץ 2013
- פברואר 2013
- ינואר 2013
- דצמבר 2012
- נובמבר 2012
- אוקטובר 2012
- ספטמבר 2012
- אוגוסט 2012
- יולי 2012
- יוני 2012
- מאי 2012
- אפריל 2012
- מרץ 2012
- פברואר 2012
- ינואר 2012
- דצמבר 2011
- נובמבר 2011
- אוקטובר 2011
- ספטמבר 2011
- ינואר 2011
ארכיון תוכניות
פוסטים אחרונים
- בגלל ה'פרצ'קס': ההדלקה המרכזית תחת סימן שאלה משמעותי
- הבשורה של HOKA: חדשנות, מקצועיות, אופנה וצבע
- אלקטרה A אינוורטר – עכשיו באישור משמרת השבת
- "אירוע בסדר גודל תנ"כי": סיוון רהב מאיר על מות ראיסי
- יחסי הורים וילדים: תמיד יש הזדמנות שנייה
תגיות
חברת ההייטק הישראלית Spot.IM, הפועלת עם מאות אתרי חדשות ותוכן מהגדולים בעולם, רשמה פטנט על פיתוח חדש ששולב באתרים ומאפשר להם להגדיל הכנסות בעזרת שימוש בטוקבקים שקשה להישאר אדיש אליהם.
טוקבקים מכתבות שונות מוצגים באופן בולט במודל של תוכן העשוי לענין את הגולש, כדי לעודד את מי שנתקל בהם להיכנס לכתבה ולהוסיף את תגובתו לנושא. כך מתאפשרת השארת גולשים באתר בפעילות חברתית של שיח רשת ומתאפשרת הגדלת הכנסה מהפרסום המצוי בו. זו חלופה למודל הכנסה הנפוץ כיום שמספק לאתר תמורה כלכלית על הפניית הגולשים לאתר זר.
לדברי נדב שובל, מנכ"ל Spot.IM: "אנו מביאים לתחום המלצות התוכן קונספט חברתי של מעורבות הגולש בשיח הרשת. כבר לא מדובר בהזמנה הפסיבית והמוכרת שמציעה לקרוא תוכן שעשוי לענין, אלא חושפת אותו לדעות מגוונות של הגולשים כדי שיגיב וייקח חלק בשיח המתפתח. השארת הגולשים באתר חשובה כיום יותר מאי פעם מאחר והאתרים מתמודדים עם תחרות גוברת על הגולשים מצד הרשתות החברתיות."
פיתוחים של Spot.IM מותקנים באתרי חדשות מהגדולים בעולם כולל Forbes, Time, AOL, HuffingtonPost. מוצרי הסטארטאפ נחשפים בכל חודש על ידי 4 מיליארד צפיות ובכל חודש מסכמים 410 מיליון כניסות ממחשבים ומוצרי מובייל שונים.
חברת Spot.IM גייסה 13 מיליון דולר בסבב השקעה ראשון שהובל על ידי הקרנות Index Ventures, AltaIR ומשקיעים נוספים. החברה הוקמה על ידי נדב שובל וישי גרין, כעת מועסקים בחברה 36 עובדים בישראל וארה”ב והיא נמצאת בתהליך גיוס עובדים לטובת חדירה לשווקים נוספים ופיתוח טכנולוגיות.
משעמם ואדיש….
עליך הם לא יעשו כסף