פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    ביום שישי בבוקר ליוו המונים למנוחות את מרן האדמו"ר מביאלה זצ"ל. בלוויה הוכרז כי בצוואת הרבי על החסידים להישאר בשלום ואחווה ולא להיגרר חלילה למחלוקות. כעת אנו חושפים את הצוואה המלאה בפרסום ראשון

    צילום: יהושע פרוכטר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בערב שבת קודש פרשת קדושים הלך לעולמו מרן זקן חברי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל האדמו"ר מביאלה זצ"ל. המוני חסידים בראשות אדמורי"ם ורבנים ליוו את הרבי למנוחות להר הזיתים, ושמעו חלק מצוואתו בה ביקש להיות בשלום ואחווה.

    לפני שעות אחדות פרסמנו כי בשבת הבאה תיערך שבת התאחדות לכלל חסידי ביאלה בירושלים לקראת הכתרת הבן הממשיך: "במלאות שבעת ימי האבל נתכנס יחדיו כאיש אחד בלב אחד לרפאות את מזבחנו ההרוס, לאחות את שברי לבבנו לחזק ולהתחזק ולהתדבק בהתקשרות איתנה בתורתו ובהדרכתו בהליכותיו בהנהגותיו של כבוד קדושת מרן אדוננו מורנו ורבנו זצוקללה"ה זי"ע" נכתב בהודעת החסידות.

    כעת אנו חושפים בפרסום ראשון ב"קול חי" את צוואתו המלאה של מרן האדמו"ר שנכתבה בפירוט כהוראה לחסידים כיצד לנהוג אחר לכתו של הרבי בעניינים הרוחניים והגשמיים.

    הדברים עליהם שם האדמו"ר דגש הם, בקשה מחסידיו להתמיד בלימוד התורה, ולהיות בשלום ואחדות ולדבר בלשון נקיה ונימוס. "העצה היחידה להתקיים בזמנים קשים אלו רק תורה וגמילות חסדים". כתב האדמו"ר. כמו כן, האדמו"ר מבקש לא להאריך בתפילה יתר על המידה כדי לא להטריח את הציבור • מצורפת הצוואה המלאה.

    המשך הצוואה הקדושה:



    0 תגובות