יום ראשון, ג' בסיוון תשפ"ד 06/09/2024     |     ירושלים 30°

זכות שולחן השבת שהגנה, ופעילות הקודש בחסד של אמת

מיוחד: ניסים אלקסלסי, מנכ"ל חברא קדישא ראשון לציון, שביתו בצפריה ספג פגיעת רקטה ביום חמישי, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' וסיפר: "אנחנו מקפידים לערוך את השולחן לכבוד שבת כבר ביום רביעי בערב, והנה הזכות שמרה והגנה. למרות הכול לא עזבנו את הבית, אנשים טובים סייעו לנו ועשינו את השבת כרגיל". אלקסלסי שיבח את פעילות המשרד לשירותי דת בימים קשים אלו: "אני חייב לפרסם עושי מצוה, השר לשירותי דת מלכיאלי ומנכ"ל המשרד אבידן, לקחו את העניין לידיהם ועשו את התפקיד יותר טוב מהגופים הממונים"
מהדורת הבוקר

זוועות הטבח: סרט האימה יוקרן בנציגויות בעולם

חברי הפרלמנטים בעולם יוזמנו לצפות בסרטון הזוועות של החמאס. שכל העולם יראה ויפנים: שר החוץ אלי כהן הנחה את נציגויות ישראל בעולם להקרין את סרט זוועות החמאס, בשיתוף פעולה עם דובר צה''ל, בפרלמנטים, ובפני נציגי כלי תקשורת מרכזיים ומשפיענים. הסרט מביא תיעוד קשה וגרפי של מעשי הטבח של חמאס בנשים, ילדים ובמשפחות שלמות. בין הנציגויות המרכזיות שכבר הקרינו את הסרט: וושינגטון, ברלין, לונדון וטוקיו
שלמה ריזל

הפעילות נגד חמאס ביו"ש: 36 נעצרו, אמל"ח וציוד הוחרמו

צה"ל, שב"כ ומג"ב פועלים כנגד ארגון הטרור חמאס ברחבי יהודה ושומרון: במהלך הלילה הכוחות עצרו 36 מבוקשים, החרימו אמצעי לחימה וחומרי הסתה רבים; נאטמו משרדים המשמשים את ארגון הטרור חמאס בחטיבת יהודה
קובי פינקלר

ח"כ ואטורי: "לתת את הרצועה לרשות - זה אוסלו 2"

ההצעות השונות על השליטה ברצועת עזה בתום המלחמה: ח"כ ניסים ואטורי לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "צריך לאפשר לכל עזתי שרוצה - לצאת לחו"ל. לא יהיה יותר שלטון חמאס וגם לא הרש"פ. כל מי שרואה את הרשות כמשהו לגיטימי - זה לא המצב". לדבריו: "כמובן שאני מעודד טרנספר, הילדים של היום הם המחבלים של מחר. אין בליבי שום צער מכל ההרס ברצועה"
מהדורת הבוקר

אלוף במיל' הכהן: "את העיר עזה צריך לשטח לחלוטין"

אלוף במיל' גרשון הכהן שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' והביע את דעתו באשר לטיפול ברצועת עזה ביום שאחרי המלחמה: "המחשבה על מסירת הרצועה לרש"פ - הזויה, לא מעשית, ואסון לאומי. אנחנו יכולים ללמוד ממה שקרה בלבנון. לא צריך לפחד משליטה ישראלית בעזה. זה מה שאנו אומרים בר"ה - ידבר עמים תחתינו"
מהדורת הבוקר

ה-לא אחראיים שצופים ביירוט; ומביעי הדעה האסטרטגית

בצלאל קאהן ודוד חכם פתחו את 'מהדורת הבוקר' של היום ה-30 למלחמת חרבות ברזל בדיון על האחריות הנדרשת בכניסה למרחב מוגן בהישמע אזעקת צבע אדום וחלילה לא להתפתות ולצאת לצפות ביירוט - שעלול להוביל לאסון. וגם, על האזרחים המבינים בעיני עצמם שמשיאים עצות ותובנות קרב, לגיטימי או לא?
מהדורת הבוקר

תמונת מצב: "צה"ל לעולם לא ייכנס לעומק המנהרות"

כתבינו לענייני צבא וביטחון ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם על המלחמה בעזה: "יש המון מנהרות טרור אבל מוסדות וסמלי השלטון של החמאס נמצאים מעל לפני הקרקע ואותם כובשים ומשמידים". לדבריו: "לצה"ל יש שיטות עבודה שונות להגיע למחבלים או לפגוע במנהרות גם ללא כניסה פיזית. זו מלכודת מוות"
מהדורת הבוקר

אור התורה הרב יצחק דוד גרוסמן י"ז אב תשפ"ג – 04.08.23

ארכיון התכניות
תורה ריק
חדשות ריק
חרדים ריק
כלכלה ריק

מוזיקהעוד במוזיקה

משפחה ריק
מעניין ריק
ריק