גנץ תוקף את העלאת חוק הגיוס בממשלה: "טעות גדולה"

    חדשות קול חי 1 Comment on גנץ תוקף את העלאת חוק הגיוס בממשלה: "טעות גדולה"

    "בזמן שחיילי צה"ל ומפקדיו נלחמים ומחרפים את נפשם, ערב יום הזיכרון הקשה מאז קום המדינה, אתה פועל בכדי להביא חוק שלא מקדם שירות הוגן במדינה, יפגע בגיוס לצה"ל, בביטחון ובחוסן הישראלי. אני קורא לך לעצור ולהתעשת": השר גנץ ממשיך לתקוף את קידום חוק הגיוס. החוק צפוי לעלות לאישור הממשלה בישיבתה ביום רביעי הקרוב. מזכיר הממשלה יוסי פוקס הגיב: "בני-חזור בך!"

    צילום: ללא קרדיט
    14:56
    23.05.24
    מנחם טוקר No Comments on יאשרו את הפארנצ'עס? דובר ראש העיר: "מאמין שיפתר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "הבאת חוק כזה היא טעות גדולה בכל זמן, הבאתו כפי שאתה מתכנן, 48 שעות אחרי שנציין את גבורתם של נופלינו – תפגע קשות בחברה הישראלית ובחוסנה": יו"ר 'המחנה הממלכתי' השר בני גנץ על רקע הכוונה להביא לאישור הממשלה ביום רביעי את חוק הגיוס שמקדם ראש הממשלה.

    לדבריו: "ראש הממשלה, בזמן שחיילי צה"ל ומפקדיו נלחמים ומחרפים את נפשם, ערב יום הזיכרון הקשה מאז קום המדינה, אתה פועל בכדי להביא חוק שלא מקדם שירות הוגן במדינה, יפגע בגיוס לצה"ל, בביטחון ובחוסן הישראלי. אני קורא לך לעצור ולהתעשת".

    גנץ הוסיף: "ראש הממשלה – אל תפרק את החברה הישראלית בזמן מלחמה משיקול פוליטי. עוד לא מאוחר להעביר את מתווה השירות הישראלי".

    מזכיר הממשלה יוסי פוקס הגיב וכתב: "‏כמזכיר הממשלה שאמון על מתווה הגיוס, נדהמתי לקרוא בצאת השבת את הציוץ המפלג של שר בממשלה, ערב יום הזיכרון, שבו הוא תוקף את הממשלה על "חוק גיוס" עלום, על "סדר יום" של הממשלה ביום רביעי שטרם נקבע, תוך שימוש ביום הזיכרון כקרדום לחפור בו והאשמות חסרות שחר על פגיעה במדינה. ‏בני-חזור בך!".

    כזכור, הממשלה שואפת להביא את חוק הגיוס לאישור ממשלה ביום רביעי כדי שייכלל בתשובתה לבג״צ כ'דמי רצינות'.

    נכון לרגע זה במפלגות החרדיות מסרבים לקבוע את יעדי הגיוס בחוק, אלא רק בממשלה שבה ניתן לשנות את היעדים ביתר קלות.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה החכים החרדים לא מוקיעים אותו הוא כבר יותר גרוע מלפיד הבן והאבא יחד כל פעם הוא מחזיר את החרדים על האש
      די כבר להתחנף אלו