לכבוד פורים, חברת החשמל ערכה סקר ברשת המקוונת בקרב מדגם מיצג של 503 בגילאי 18 ומעלה, באמצעות חברת TRI – מחקרים אסטרטגיים, ובדקה מהם התחפושות הפופולאריות הצפויות בפורים השנה, ואיך חזרתם של הדמויות שקע ותקע למסך השפיעה על בחירת התחפושת.
מתוצאות הסקר עולה כי כ-31% מהאוכלוסייה, הורים וילדים, שוקלים להתחפש לשקע או תקע. כ-28% מההורים שוקלים לחפש את ילדיהם לשקע או תקע וכ-31% מהמבוגרים שוקלים בחיוב להתחפש לשקע או תקע.
בבחינת המגזרים, עולה כי מכלל הנשאלים שמתכוונים להתחפש לשקע או תקע, 43% מתוכם מסורתיים, 26% חילוניים וכ-22% מתוכם דתיים/חרדים.
ואלו תוצאות הסקר המלא:
כ-48% מהאוכלוסייה מתכוונת להתחפש השנה לכבוד חג פורים
כ-48% מהאוכלוסייה מתכוונת להתחפש השנה לכבוד חג פורים, כשקבוצת הגיל הדומיננטית ביותר מבין המבוגרים הם בני ה-25-44, שכ-58% מתוכם צפויים להתחפש.
כ-32% מכלל הנשאלים שמתכוונים להתחפש, עדיין לא יודעים למה יתחפשו. מתוך הנשאלים שמתכוונים להתחפש, 7% יתחפשו לחיה, 4% לליצן, 4% לחייל או לשוטר, 4% לנסיך או מלך וכ-4% לחרדי.
כ-66% מההורים מתכוונים לחפש את ילדיהן לכבוד פורים, רק כ-17% מההורים הנשאלים ענו כי הם לא מתכוונים לחפש את ילדיהם.
עוד עולה מתוצאות הסקר כי כ-13% מהילדים יתחפשו לחיה וכ-13% מהילדים יתחפשו לדמות ממשפחת המלוכה – נסיך, מלך או מלכה. רק 4% מהילדים יתחפשו לחייל או לשוטר, 4% מהילדים יתחפשו לליצן וכ-3% יהיו קאובויים.