תג מחיר הערבי בקבר אלעזר בן אהרן: "מדוע הנשיא שותק?"

    יוסי צלניקר No Comments on תג מחיר הערבי בקבר אלעזר בן אהרן: "מדוע הנשיא שותק?"
    17:24
    16.04.24
    אליהו גרין No Comments on אלי ברזל משיק סינגל בכורה: "שומר עלינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן תוקף הבוקר (א) בחריפות את נשיא המדינה שמעון פרס ואת כלי התקשורת המדינת ישראל בעקבות התלעמותם מ"תג המחיר" הערבי בקרב אלעזר בן אהרן הכהן.

    כזכור, בסוף השבוע חיללו ערבים את קברו של אלעזר בן אהרן הכהן בעווארתא שליד איתמר.
    על הקברים רוססו כתובות גראפיטי המעודדות טרור. בני העדה השומרונית, המתגוררים בהר גריזים ואשר הקבר קדוש גם להם, מחקו את הכתובות.

    "זו לא הפעם הראשונה שערבים מחללים את המקום הקדוש הזה" – מבהיר דגן – "מדובר בפעמים רבות, ומדובר בקברו של אלעזר הכהן, בנו של אהרן הכהן, מקום קדוש והסטורי. מדהים לראות את השתיקה של נשיא המדינה, שנזעק למיקרופונים מול כל גרפיטי נגד ערבים. עוד יותר מדהימה ההתעלמות הכמעט מוחלטת של התקשורת הצבועה.

    התקשורת הישראלית היא זו אשר מייצרת ומתדלקת כבר שנים את מה שמכונה 'תג מחיר', כשכל כתובת גרפיטי על קיר זוכה לכותרות ראשיות ולפלואפים של ימים שלמים. צביעות העיתונאים נחשפת שוב ושוב כשמדובר בחילול קברים של אבות האומה הישראלית ע"י ערבים. לפתע 'תג מחיר' וגרפיטי כבר לא נושא כל כך מסעיר.

    ניתן רק לדמיין מה היה קורה בתקשורת אם יהודים היו מחללים קבר קדוש לערבים וממלאים אותו בגראפיטי לאומני ומסית"- אומר דגן – "הלוא המדינה כולה היתה רועשת וגועשת. השתיקה מכאיבה כי היא מראה את הצביעות והדו פרצופיות, כמו גם את חוסר האכפתיות אולי בקרב נותני הטון התקשורתי וכן אצל נשיא המדינה".

    עוד סיפר יוסי דגן כי בשנים האחרונות מביאה מועצה האזורית שומרון אלםי מתפללים לקברות הצדיקים במקום:
    "בעווארתא, ליד איתמר, קבורים אלעזר ואיתמר בני אהרן הכהן וכן שבעים הזקנים, שכפי שנכתב במסכת אבות קיבלו את התורה מיהושע בן נון והעבירוה לנביאים. המועצה האזורית שומרון מארגנת כמה פעמים בשנה כניסות מאורגנות ומסודרות באבטחת חטיבת שומרון, אליהן מגיעים אלפי מתפללים מכל המגזרים, העדות והחוגים.

    מאז כניסתו של גרשון מסיקה לתפקיד ראש המועצה, הועמד נושא טיפוח והנגשת קברות הצדיקים כנושא חשוב, ואנו רואים זאת לא רק במקומות הללו כי אם בראש ובראשונה בקבר יוסף בשכם ובקברות יהושע בן נון, נון וכלב בן יפונה. יש לנו אחריות לשמור על המקומות הקדושים הללו בשביל כל עם ישראל, בארץ ובתפוצות, ומרגש לראות בכל פעם מחדש את ההומנים המגיעים להצפלל ולשאוב כוחות" – אמר דגן.



    0 תגובות