פלח שוק 1.2.12

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 1.2.12
    10:21
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on האביב כבר כאן: אורי בץ עם התחזית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    [audio:/wp-content/uploads/2012/02/pelach-shuk-1.2.12.mp3|titles=pelach shuk 1.2.12]

    סרקו את הברקוד לשמיעת 'פלח שוק' בסמארטפון

    מצעד הפרסומות האהובות של 'רדיו קול חי' לשבוע זה נסגר מחר, וההצבעה עדיין פתוחה כאן. כזכור, בשבוע שעבר הוכרזה הפרסומת של בנק 'מזרחי טפחות' – "בנקאות היברידית" כפרסומת האהובה של השבוע על ידי הגולשים. נעמה גת, מנכ"לית השיווק של בנק 'מזרחי-טפחות' מסרה: "עם השקת הבנקאות ההיברידית, המציעה ללקוח שילוב אידיאלי בין יחס אישי לטכנולוגיה דיגיטלית, מזרחי-טפחות סוגרים את הפער בין הרצוי למצוי בעולם הבנקאות. אנו שמחים שלקוחות רבים מזדהים עם הפרסום ובעקבותיו עוברים למזרחי-טפחות, פותחים חשבונות חדשים ונהנים מהבנקאות ההיברידית"

    דייהטסו סיריון צילום: אוויס אירופה

    'Avis' יוצאת במבצע מכירות לרכב יד שנייה בהנחות של עד 40%, עם 3 שנות אחריות. עד כה ניתן היה להשיג בשוק המכוניות המשומשות אחריות לשנה בלבד, ובעבר הציעה 'AVIS' עצמה אחריות לשנתיים. מנכ"ל 'Avis ישראל', יואב הורוביץ מסביר: "רכישת רכב משומש כרוכה בחשש. והחברה שמחה להציע כעת 3 שנות אחריות, המבטיחים ללקוחות שקט נפשי."

    חברת 'אסם' יוצאת במהלך שיווקי עבור מרקי התיבול של החברה. במסגרת המהלך מזמינה 'אסם' את נשות המגזר החרדי לסדנאות בישול עם שפית 'רדיו קול חי' מירי זורגר. הסדנאות תתקיימנה בערים: בני ברק, ירושלים ואלעד, בין התאריכים כ"ח בשבט ועד ד' באדר.

    המותג 'כיף' משיק שלושה ניחוחות חדשים תחת סדרת תחליבי הרחצה 'כיף milk': חלב קוקוס ווניל, חלב ופירות יער וחלב ולבנדר.

    חברת 'קוסמופארם' משיקה משחת שיניים חדשה: 'אורביטול טריפל אקשן' לטיפול ומניעת ריח פה. המשחה משלבת תרכובת ייחודית בשם 'ברטנול', המהווה פטנט רשום ופותחה על ידי פרופ' מל רוזנברג. המשחה כשרה בהשגחת 'בד"ץ העדה החרדית'.

    ד"ר אבשלום ליבוביץ', סגן מנהל מחלקת פנימית ד' בבית החולים תל השומר, יצטרף לצוות הרופאים  של מרפאת 'מאוחדת' "מרום שיר" בבני-ברק וישמש רופא משפחה. הד"ר ליבוביץ', אגב, הוא יליד בני-ברק.

    יו"ר מזכירות 'אגד', גדעון מזרחי, נבחר בתחילת השבוע מחדש לכהן כיו"ר המזכירות לתקופה של 4 שנים נוספות. הליך הבחירות התקיים בשבועיים האחרונים, בהשתתפות כ- 2,100 חברים בעלי מניות באגודה. לאחר בחירתו אמר מזרחי: "אגד תשקיע בשנים הקרובות בשיפור מערכי המידע והנגישות לנוסע, תוך התבססות על טכנולוגיות מתקדמות".

    'בנק הפועלים' השיק שתי תכניות פיקדון "כהלכתו", ללא ריבית, צמוד למטבע חוץ או צמוד למדד. ב'בנק הפועלים' אומרים, כי על אף שלבנק יש היתר עסקה שנעשה ע"י הרב אריה דביר, ונחתם בביתו של הגרי"ש אלישיב שליט"א, הבנק נענה לבקשת לקוחות שביקשו אפשרות לבצע פיקדונות כהלכה ללא ריבית.



    0 תגובות