ח"כ בוארון: "ללא העברת הרפורמה אין משמעות לבחירות"

אסתי פלד No Comments on ח"כ בוארון: "ללא העברת הרפורמה אין משמעות לבחירות"

ח"כ אביחי בוארון במהדורה המרכזית: "לא יתכן שהמדינה תהיה רשומה בטאבו על שם ציבור אחד שהולך ומתמעט. המדינה צריכה לחלק את משאביה וזכויות ההובלה בין כלל הציבורים בישראל"

צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ'
22:46
23.04.24
הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אביחי בוארון (הליכוד), שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית: "אם הקואליציה לא תתחיל להעביר את הרפורמה יהיה מפח נפש אדיר במחנה הלאומי" הזהיר. "המשמעות היא שאתה בוחר ימין ואין שום משמעות לבחירה שלך וזה מסר איום ונורא לכולנו. אין פה דמוקרטיה אמיתית. מי שרלוונטי זה בעלי ההון, האליטה המשפטית וישראל הראשונה".

"לא יתכן שהמדינה תהיה רשומה בטאבו על שם ציבור אחד שהולך ומתמעט", הוסיף. "המדינה צריכה לחלק את משאביה וזכויות ההובלה בין כלל הציבורים בישראל".

עוד אמר בוארון: "אני בדיוק קורא את הספר של נתניהו ומגיע לחלק של מה שהוא עשה כשר אוצר ב-2003 והוא רצה להוריד מיסים כדי להעלות את הצמיחה ובא הייעוץ המשפטי של האוצר ואומר לו לא נוכל להגן עליך בבג"ץ והוא אומר להם כבר אז – אני אקרא לזוכי פרס נובל והם יגנו עלי. הפקידות חושבת שהעולם שלה".

על יוקר המחיה: "יוקר המחיה זו סוגיה עצומה שמושפעת גם ממיתון עולמי אבל מהמון כשלים בשוק הישראלי. היעדר תחרות בבנקים, מונופולים בתעשייה. פתחנו באין ספור רפורמות. נתניהו הקים צוות בראשותו. חוק חינוך חינם אפס עד שלוש".



0 תגובות