כך הגיב איש השמאל הקיצוני למאמר של רבקה רביץ

    אסתי פלד No Comments on כך הגיב איש השמאל הקיצוני למאמר של רבקה רביץ

    ראש הסגל של בית הנשיא לשעבר, הגב' רבקה רביץ: "אני יודעת שהרצוג מאוד רוצה להצליח. נכחתי גם בימים כאלו של ריבים. סביב חוק הלאום ועוד"

    בית הנשיא צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    17:47
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on ריקודי שמחה והודיה: בירושלים טרם עיכלו את גודל הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הסגל של בית הנשיא לשעבר, הגב' רבקה רביץ שוחחה הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על ההידברות סביב הרפורמה המשפטית. "זה באמת לא מתפקידו של הרצוג, אבל הוא לא הנשיא הראשון שלוקח אחריות כשמגיעים לקיטוב כזה. יש משהו בבית הנשיא שמתנהל קצת יותר בשקט ופחות ברעש התקשורת והמצלמות. מדברים יותר לגופו של עניין, אבל זה גם לא קל".

    היא הסבירה: "כשאתה נוגע בנושא שמעורר מחלוקת אנשים משני הצדדים יכולים לכעוס עליך. אתה יכול לומר לעצמך אני לא חייב. אני יכול להישאר ממלכתי ולא להתלכלך ואתה יכול גם להיכשל. אני יודעת שהרצוג מאוד רוצה להצליח. נכחתי גם בימים כאלו של ריבים. סביב חוק הלאום ועוד".

    לדבריה "לנשיא יש כוח סמלי. יש משהו שכשנשיא מזמין אותך לבוא אתה בא, ובא עם נכונות כלשהי. ריבלין גם עשה בזה שימוש והיו לנו לילות שלמים סביב הדברים האלה".

    על ההסתה נגד החרדים: "גם בתקופות מאוד קוטביות אף פעם לא נתקלתי בשנאה כלפי החרדים כמו בתקופה הזו. אבל מצד שני יש תקווה. כתבתי מאמר לעיתון שמאל קיצוני ובו הסברתי על השחיקה בתקציב החינוך החרדי ועל כך שהילד שלי לומד בקרוואן ובשנה הבאה אולי במערה וכן הלאה. לאחר מכן ניגש אלי אדם שהוא שמאלני קיצוני אפילו בשמאל ואומר 'אני שמח שכתבת את זה. פעם ראשונה שאני שומע את זה. לא הכרתי את הנתונים האלה'. זה נתן לי תקווה".



    0 תגובות