ערבי השחית רכב של יהודי ויפצה אותו באלפי שקלים

    אתר קול חי No Comments on ערבי השחית רכב של יהודי ויפצה אותו באלפי שקלים

    ערבי אשר תקף יהודי ושבר את שמשת רכבו לפני כארבע שנים ישלם לו פיצוים בסך 9,000 ₪. עו"ד מנשה יאדו מחוננו: "אנחנו נלחמים יום יום בזירות קטנות על הביטחון האישי והאזרחי שלנו לחיות כאן"

    בית משפט השלום ירושלים צילום: Miriam alster/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית משפט השלום בירושלים קיבל הסכם פשרה במסגרתו יפצה ערבי אשר תקף יהודי בתור למכון טסטים במישור אדומים ושבר את שמשת רכבו לפני כארבע שנים בסך 9,000 ₪. את היהודי ייצג עו"ד מנשה יאדו מחוננו.

    בחודש ספטמבר 2019 עמד היהודי בתור לטסט לרכב במכון הטסטים במישור אדומים כאשר למקום הגיע הערבי ברכבו וטען כי הוא קודם ליהודי בתור. לאחר שהיהודי לא נתן לערבי לעקוף אותו החל הערבי לאיים עליו, נכנס לרכבו ונסע בפראות לכיוונו ובלם רק בסמוך עליו. היהודי לא נרתע והמשיך להתקדם לכיוון עמדת השירות, אז חסם הערבי את דרכו, קפץ על רכבו והחל להכות בשמשת הרכב באגרופים עד ששבר אותה.

    כתוצאה מהתקיפה נאלץ היהודי להוציא אלפי שקלים על תיקון רכבו. הערבי התוקף נעצר ע"י המשטרה. ארגון חוננו ניהל מאבק משפטי ארוך בסיומו הורשע הערבי בחבלה במזיד ברכב. לאחר הרשעתו של הערבי הגיש עו"ד מנשה יאדו מחוננו תביעת פיצוים נגד הערבי. לפני מספר ימים הגיעו הצדדים לפשרה במסגרתה ישלם הערבי פיצויים בסך 9,000 ₪.

    עו"ד מנשה יאדו מסר: "הניצחון הפרטי הקטן של מרשי בהליך זה, הוא בין היתר הודות לנחישותה של משטרת ישראל ומדובר בהישג למדינת ישראל, אנחנו נלחמים יום יום בזירות קטנות על הביטחון האישי והאזרחי שלנו לחיות כאן".



    0 תגובות