השר כהן נפגש עם מקבילו האוסטרי: "לא ניתן לאיראן"

    שלמה ריזל No Comments on השר כהן נפגש עם מקבילו האוסטרי: "לא ניתן לאיראן"

    שר החוץ אלי כהן נפגש הבוקר עם מקבילו האוסטרי והעביר מסר לקראת כינוס מועצת הנגידים של הסוכנות הבינ"ל לאנרגיה אטומית שיתקיים החודש בוינה. השר כהן אמר כי "סגירת תיקי החקירה של הסוכנות נגד איראן לא יחזירו את איראן למוטב. ישראל לא תיתן שטהרן תחזיק בנשק גרעיני. יש לקבל החלטות דיפלומטיות קשות היום על מנת למנוע מלחמה."

    צילום: שגרירות ישראל בוינה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיזוק השותפות האסטרטגית עם אוסטריה והחזית הפרו ישראלית במרכז אירופה: שר החוץ אלי כהן נפגש עם שר החוץ האוסטרי והעביר מסר לקראת כינוס מועצת הנגידים של הסוכנות הבינ״ל לאנרגיה אטומית ולאיראן שיתקיים החודש בוינה: יש לקבל החלטות דיפלומטיות קשות היום על מנת למנוע מלחמה. שר החוץ הדגיש כי ישראל לא תאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני. אוסטריה, מידידותיה הטובות של ישראל באירופה, הוסיפה לפני מספר שנים את עקרון ביטחון מדינת ישראל כבסיס לקיומה של אוסטריה.

    כזכור היום פורסם כי הסוכנות הבין לאומית לאנרגיה אטומית מזהירה כי לאיראן יש את היכולת להגיע לשתי פצצות גרעיניות תוך חודשים ספורים.

    שר החוץ אלי כהן: ״בשבוע הבא יתקיים בוינה מפגש של מועצת הנגידים של סבא״א. על הקהילה הבין לאומית ועל הסוכנות הבין לאומית לאנרגיה אטומית לקבל החלטות דיפלומטיות קשות ונדרשות היום, על מנת למנוע מלחמה מחר. סגירת תיקי החקירה של הסוכנות נגד איראן לא יחזירו את איראן למוטב".

    שגרירות ישראל בוינה

    "ישראל לא תיתן שמשטר האייתולות בטהרן יחזיק בנשק גרעיני. אוסטריה מובילה ביחד עם מדינות נוספות במרכז אירופה את החזית הפרו ישראלית באיחוד האירופי, ומסייעת לישראל להמשיך ולחזק את היחסים עם האיחוד״.

    שר החוץ אלי כהן מסיים את ביקורו המדיני במדינות מרכז אירופה בפגישה עם שר החוץ של אוסטריה, אלכסנדר שאלנברג. השרים דנו בחיזוק היחסים הבילטראליים בין המדינות כמו גם את החזית הפרו ישראלית במדינות מרכז אירופה.

    שר החוץ כהן שוחח עם עמיתו האוסטרי על ההחלטה המדאיגה של הסוכנות הבינל לאנרגיה אטומית לסגור את אחד מתיקי החקירה נגד איראן ועל הדרכים למנוע מאיראן להמשיך ולהוות איום על מדינות המזרח התיכון ואירופה. השר כהן הודה לשר שאלנברג על מחוייבותה של אוסטריה לביטחונה של מדינת ישראל כפי שמופיע בעקרונות היסוד של אוסטריה.



    0 תגובות