ח"כ בוסו: "התקציב בשורה למעמד הביניים והנמוך"

    אבי יעקב 1 Comment on ח"כ בוסו: "התקציב בשורה למעמד הביניים והנמוך"

    יו"ר ועדת הבריאות ח"כ אוריאל בוסו ב"מהדורת סוף השבוע": יוקר המחיה זה הבעיה שאנחנו מטפלים בה. יש בתקציב בשורות למעמד הביניים והנמוך. קחו לדוגמא את הכנסת המורים ל'אופק חדש' – זהו הכפלה של משכורת לעשרות אלפי מורים. חוק הגיוס מונח על שולחן גדולי ישראל"

    צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אוריאל בוסו, יו"ר ועדת הבריאות, ש"ס לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב'מהדורת הבוקר – סוף השבוע': "פטירת מרן בלתי נתפסת. לראות אותו יושב ומוסר שיעור ערב קודם, והפתק שכתב שעה לפני פטירתו. איבדנו רבים בשנים האחרונות, למרות ש'דור דור ודורשיו' זה קשה לעיכול"

    לגבי חוק הגיוס: "אלו שאלות הרות גורל שנמצאות בבתי גדולי ישראל. יש 60 יום לפקיעת החוק, נגיש בקשה דחייה נוספת" יו"ר ועדת הבריאות התייחס גם ליוקר המחיה: "זה הבעיה שאנחנו מטפלים בה. יש בתקציב בשורות למעמד הביניים והנמוך. קחו לדוגמא את הכנסת המורים ל'אופק חדש' – זהו הכפלה של משכורת לעשרות אלפי מורים"

    "אנחנו כעת צריכים להילחם במונופולים. יש כאן דברים שונים בין אירופה לישראל בפרמטרים שונים. בחוק ההסדרים הורידו חסמים על עופות, זה יוזיל מחירים, גם בפירות והירקות. סמוטריץ' וברקת עושים עבודה. את מחירי החשמל והמים אנשים לא שמים לב כי לא הייתה הורדת מחיר אלא רק בלימה של עליות. זה גם משהו".

    בסוגיית האפליה אמר חה"כ: "הדבר הזה הולך ופוחת. אי אפשר להשוות אותנו לפני 3 שנים. הסיפור הזה חייב להסתיים, כי הציבור הספרדי הוא כבר 50% מהציבור, אם לא יקבלו אותנו המוסדות ייסגרו".

    האזינו

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מוקדם עדיין להתרגש מה"בשורות" בענין יוקר המחיה.
      כך גם לגבי התוספת למורים.
      בחלק גדול מהמקרים ה"תוספות" לשכר נלקחות בחזרה לקופת המדינה בגלל הגעה לסף המס , כך שאין כלום ב"בשורה"….
      כדי של"תוספת" תהיה משמעות ממשית , יש להעלות את סף המס ו/או להוסיף נקודות זיכוי.