דרישה נחרצת בשומרון לנוכח הטרור: "לצאת לחומת מגן 2"

    צבי טסלר No Comments on דרישה נחרצת בשומרון לנוכח הטרור: "לצאת לחומת מגן 2"

    בנימין הורגן מצטרף לדרישת מועצת שומרון: "אני מזועזע, עוד שני יתומים, אני מתחנן, תעשו מה שצריך, תחזירו את המחסומים, תצאו למבצע צבאי, די להכנע ללחץ בינלאומי על חשבון אזרחים ישראלים", יוסי דגן ראש מועצת שומרון: "אם הממשלה לא תתעשת נצא לרחובות. חומת מגן 2 עכשיו"

    צילום: דובר צהל
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר פיגוע הירי המזעזע אתמול שהותיר אחריו עוד 2 יתומים, פיגוע שמצטרף לעשרות פיגועי ירי, אבנים בקת"בים 3 פעמים ביום בשומרון. מועצה אזורית שומרון יוצאת לקמפיין בדרישה לעצור את פיגועי הירי שמחזירים את ישראל לימי האינתיפאדה השניה:

    "לצאת למבצע צבאי התקפי בתוך הרשות הפלסטינית הטרוריסטית – למבצע "חומת מגן 2", לאסוף את הנשקים ולהחזיר את המחסומים הבטחוניים – מה שהיה יכול להציל אמש את מאיר תמרי הי"ד.

    בנימין הורגן, שנמצא בלב הטרגדיה, אמש שכל בפיגוע ירי את חתנה של אשתו הטריה, ולפני כ-3 שנים שכל את אשתו אסתר בפיגוע אכזרי ביער ריחן, לא רחוק ממקום הפיגוע אמש, מצטרף לדרישה. היום הוא אומר דברים קשים:

    "אין לי מילים. אנחנו לא יכולים להמשיך לסבול את הדבר הזה. אני מזועזע. עוד שני יתומים עכשיו. זה בלתי נתפס. והדבר הנורא מבחינתי הוא שיש דרך לעצור את זה. וממשלת ישראל נכנעת ללחץ בינלאומי במקום להגן על האזרחים שלה. אני מבקש, אני מתחנן. אני לא רוצה ללוות עוד יתומים. תעשו מה שצריך. תאספו את הנשקים. תצאו למבצע צבאי אם צריך תחזירו את המחסומים. למען עלמא הקטנה, למען יהב שלא יזכה להכיר את אבא שלו, למען עם ישראל".

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "המצב הזה לא יכול להמשך. הממשלה הזו צריכה להתעשת. אנחנו לא נמשיך לשבת בבית ולראות אזרחים ישראלים נרצחים. יש דרך לעצור את מסע הטבח הזה. מדינת ישראל צריכה להחליט שהחיים של האזרחים שלה באים לפני מרקם החיים של האוייב שמנסה לרצוח בנו בתל אביב, בבקעה ובשומרון. הממשלה חייבת להפסיק לפחד ממה יגיד נשיא ארה"ב, הגיע הזמן שתפחד מעוד ילד שגדל יתום ועוד משפחה ישראלית שלעולם לא תשוב להיות כמקודם. וביידן ינשום עמוק. יסיים לגנות ויחזור לענייניו. תושבי השומרון ועם ישראל מאוחדים בדרישה לצאת למבצע התקפי לאיסוף הנשקים חומת מגן 2, והחזרת המחסומים הבטחוניים. זה מה שעצר את האינתיפאדה השניה וזה מה שיעצור היום את הטרור המשתולל. כולם יודעים זאת גם במערכת הבטחון וגם בממשלה. צריך לעצור את גל הטרור ש'הרשות הפלסטינית' הרצחנית מובילה. אמש הפאתח, הזרוע הצבאית של הרשות הפלסטינית לקח אחריות על הפיגוע. לא תעמוד על דם רעך. תעצרו מחר בבוקר את הפיגוע הבא".

    בנימין סיפר לאחר מכן על הדרך בה גילו על הרצחו של מאיר: "טל התקשרה מיד אחרי שקרה האירוע, היא עוד לא ידעה שזה מאיר אבל עדכנה שהיה פיגוע בכניסה לחרמש ושהיא בלחץ מזה. אנחנו יצאנו מיד מהבית, בדרך לכיוונה הבנו שמדובר במאיר וחשבנו שהוא רק פצוע. כשהגענו לחרמש ונסעתי עם טל גם אז חשבתי שהוא רק פצוע ושהוא בהכרה, אבל כשהגענו לבית החולים הודיעו לטל ולי שהוא לא איתנו".



    0 תגובות