מתוחכם: סוכנים התחזו לסוחרי נשק ותפסו את המחבלים

    קובי פינקלר No Comments on מתוחכם: סוכנים התחזו לסוחרי נשק ותפסו את המחבלים

    חוליית מחבלי חמאס תכננו לבצע פיגוע ביישוב נחליאל, בליל חמישי לפני כשבוע בחצי, ובנס נמנע אסון כבד. לוחמי שב"כ יחד עם מסתערבים של מג"ב שידעו כי המחבלים מחפשים אמצעי לחימה שאיתו יפגעו, התחזו לסוחרים שחשפו את כוונותיהם

    צילום: דובר צה"ל
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום, כי מחבלי חמאס תכננו לבצע פיגוע ביישוב נחליאל, בליל חמישי לפני כשבוע בחצי, ובנס נמנע אסון כבד. לוחמי שב"כ יחד עם מסתערבים של מג"ב שידעו כי המחבלים מחפשים אמצעי לחימה שאיתו יפגעו, התחזו לסוחרים ופתחו איתם במשא ומתן. לאחר שאלה רכשו את אמונם, נקבע המקום שבו תתבצע העסקה, אלא שאז הפתיעו כוחות הביטחון, ועצרו בחסדי שמיים את חוליית המחבלים.

    פעילות כוחות צה״ל בפיקוד המרכז מהשבועיים האחרונים: החל מתחילת שבוע שעבר, ה-21 במאי, נעצרו בפיקוד המרכז 77 מבוקשים שעברו להמשך חקירת כוחות הביטחון. בין המבוקשים, המחבל שתכנן וביצע את פיגוע הירי וניסיון ההצתה לעבר אוטובוס חיילים במרחב הבקעה והעמקים ב-4 בספטמבר 2023.

    בנוסף, כוחות צה"ל החרימו 16 נשקים וניטרלו מעבדת מטעני נפץ. בתקופת זמן זו בוצעו שלושה מבצעים חטיבתיים במחנות הפליטים בלאטה, עקבת ג׳באר ונור א' שמס.  כוחות צה״ל הרסו את בית המחבל שביצע את הפיגוע ברחוב דיזינגוף שבתל אביב בו נרצח אור אשכר ז״ל, ומיפו עוד שני בתי מחבלים לקראת בחינתם להריסה.



    0 תגובות