יוסי דגן: "לא נרפה עד שלא נחזור לכל צפון השומרון"

    אסתי פלד No Comments on יוסי דגן: "לא נרפה עד שלא נחזור לכל צפון השומרון"

    יו"ר מועצת שומרון יוסי דגן בריאיון לאבי מימרן: ""זה מאוד מוזר שהצו שהאלוף חתם עליו זה רק לחומש, היו עוד יישובים שגורשו, לצד השמחה הגדולה, והממשלה הזו באמת עושה דברים חשובים, אנחנו ניאבק בכל הכוח לתקן את כל העוול הזה" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהוקם מבנה קבע ביישוב חומש, שוחח יו"ר מועצת שומרון יוסי דגן עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והודה לממשלה, אך גם הבהיר כי המאבק יימשך עד לחזרה מלאה לכל צפון השומרון.

    "זו הייתה התרגשות לקבוע את המזוזה בישיבת חומש ולברך ברוך מציב גבול אלמנה. אנחנו מתקנים, כמו שאמר רבי נחמן מברסלב אם אתה מאמין שאפשר לקלקל תאמין שאפשר לתקן." אמר דגן.

    "אני שואל את מי שגירש אותנו מצפון השומרון, למה גירשתם אותנו מהבית? זה לא נהיה כמו עוטף עזה כי צה"ל נמצא פה. רוב גלי הטרור יוצא מצפון השומרון, מה שמביא את הביטחון, זה יד אחת בנשק, ויד אחת בבניה ובהחזקה של השטח. המדינה טעתה בגירוש הזה ועכשיו מתקנים" הוסיף דגן.

    "זה מאוד מוזר שהצו שהאלוף חתם עליו זה רק לחומש, היו עוד יישובים שגורשו, לצד השמחה הגדולה, והממשלה הזו באמת עושה דברים חשובים, אנחנו ניאבק בכל הכוח לתקן את כל העוול הזה" הבהיר.

    "צריך להחזיר את ההתיישבות לכל צפון השומרון, נשבענו שנחזור לכל המקומות שגורשנו מהם. זה מה שיראה לאויבנו שעם ישראל חזק, ולא יצליחו עלינו".

    האזינו:



    0 תגובות