הקונסול לשעבר: "ישראל חזקה להתמודד מול אינטרסים"

    המהדורה המרכזית No Comments on הקונסול לשעבר: "ישראל חזקה להתמודד מול אינטרסים"

    קונסול ישראל בארה"ב לשעבר יקי דיין ב'מהדורה המרכזית': נתניהו הבין את זה וביקש לגנוז, זהו חוק שלא היה צריך לעלות מלכתחילה. כשהקטרים העבירו כסף לחמאס, שתקנו וזה נורא. אבל ישראל מספיק חזקה להתמודד. כשאנחנו מסתכלים על המכלול של התרומות כמו לניצולי השואה שהגרמנים מזרימים כספים. הם רואים בזה אקט לא דמוקרטי

    צילום: עמוס בן גרשום לע"מ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יקי דיין, קונסול ישראל בארה"ב לשעבר בראיון לבצלאל קאהן ב'מהדורה המרכזי': "זה לא רק לחץ אמריקאי, זו התנגדות של כלל הידידות מהמערב. הן רואות בישראל דמוקרטיה שיכול להתמודד לבד. אם תורמים ליוזמת ז'נבה, שרוצים לקדם את השלום על הפלסטינים מנקודת מבטם. רע לתקצב את זה? נתניהו הבין את זה וביקש לגנוז, זהו חוק שלא היה צריך לעלות מלכתחילה"

    "כשהקטרים העבירו כסף לחמאס, שתקנו וזה נורא. אבל ישראל מספיק חזקה להתמודד. כשאנחנו מסתכלים על המכלול של התרומות כמו לניצולי השואה שהגרמנים מזרימים כספים. הם רואים בזה אקט לא דמוקרטי. ישראל נותנת כספים לארגונים כמו תגלית ונוספים שפועלים להראות דברים ליהודים בעולם. אבל הדמוקרטיה שלנו כל כך חזקה להתמודד עם זה"

    לגבי תוכנית ביידן למאבק באנטישמיות אמר הקונסול לשעבר: "זה דבר חשוב. היהודים מונים 2% באוכלוסיה, אירועי הגזענות כנגד יהודים הוא 60% מכלל אירועי הגזענות"

    האזינו



    0 תגובות