המשנה ליו"ר לשכת עוה"ד: "לא יהיה פיתרון בבית הנשיא"

    המהדורה המרכזית 2 Comment on המשנה ליו"ר לשכת עוה"ד: "לא יהיה פיתרון בבית הנשיא"

    עו"ד יוסי ויצמן, המשנה לראש לשכת עוה"ד ב'מהדורה המרכזית"': "לדעתי לא הולכים לקראת פיתרון בבית הנשיא, אין לאף אחד אינטרס לכך. דברים מורכבים הרבה יותר נפתרו תוך ימים. כאן, זה תשבץ – מינוי לפה ומינוי לפה. הקואליציה חוששים שזה ייראה רע, האופוזיציה יודעים שפשרה כמוה כהסכמה. הסכמי שלום עם האויבים הלכו יותר מהר. עשרות אלפים יצאו להפגנות, בעד ונגד. חבל למסמס את זה"

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשנה לראש לשכת עורכי הדין, עו"ד יוסי ויצמן לבצלאל קאהן ב'מהדורה המרכזית': "קודם כל נראה שהכנסת תבצע את מינויי השופטים, אחר כך נבחן האם יש איזון בין קואליציה לאופוזיציה. שר המשפטים יכול להחליט שהוא לא מכנס את הוועדה למינוי השופטים. האתגר הגדול הוא שהמינוי הדחוף הוא המינויים לעליון – שם חסר של שופטים זה משמעותי"

    "תהליך בחירת שופטי עליון הוא מורכב, מעל חצי שנה. לדעתי לא הולכים לקראת פיתרון בבית הנשיא, אין לאף אחד אינטרס לכך. דברים מורכבים הרבה יותר נפתרו תוך ימים. כאן, זה תשבץ – מינוי לפה ומינוי לפה. הקואליציה חוששים שזה ייראה רע, האופוזיציה יודעים שפשרה כמוה כהסכמה"

    "הסכמי שלום עם האויבים הלכו יותר מהר. עשרות אלפים יצאו להפגנות, בעד ונגד. חבל למסמס את זה". המשנה לראש לשכת עוה"ד גם גינה בחריפות את תקיפת ח"כ שמחה רוטמן: "קורא לראשי אוניברסיטת תל אביב לגנות בחריפות. רוטמן כיבד אתכם, בא והתארח להציג את עמדתו. זה הגיע לסתימת פיות, לנציג ערבי לא הייתם עושים את זה. תתביישו לכם".

    לראיון המלא

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      דברים של טעם כרגיל. עו"ד ויצמן מנהיג אמיתי בעל שיעור קומה