פלח שוק – פינת הצרכנות של 'קול חי'

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות של 'קול חי'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום – בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

    IKEA_EKTORP - ספה תלת מושבית עם ריפוד Svanby אפור. מחיר קודם 2895 שקלים ...רשת 'איקאה ישראל' מקיימת בימים אלה את הסייל התקופתי ומציעה במסגרתו אלפי פריטים בהנחות של עד 50%. החברה מסרה כי בסייל השנה ישתתפו 2,280 מוצרים בהנחה ממוצעת של 32%. המכירות במסגרת הסייל, יתקיימו עד כ"ז בשבט (26.1.14).

    ההגרלה האחרונה במבצע "אוכלים וזוכים" של 'זוגלובק' תיערך ביום שני הקרוב. כזכור, הקונים ארבעה ממוצרי 'זוגלובק טבע' יכולים להיכנס להגרלות על פרסים יקרי ערך בתיבת המבצע 03-6060602

    חדש על המדף:
    zabar hummus yachaz2'סלטי צבר' משיקים סדרת מוצרים חדשה להגשה בארוחות או לנשנוש. הסדרה כוללת מארז חומוס בטעמים שונים כשמעליו אריזה נוספת של גרגירי חומוס לחימום והוספה לחומוס.

    tivol yachaz'טבעול' משיקה את מוצריה בכשרות בד"ץ העדה החרדית. במסגרת המהלך ישווקו המוצרים המובילים בהם: נקניקיות מן הצומח, שניצל מן הצומח ושניצל תירס בכשרות המהודרת.

    נסטלה - סורבה ג'ויהגלידות 'נסטלה' השיקה לקראת ט"ו בשבט את גלידת "ג'ויה סורבה פרימיום פרווה" בכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית. לדברי החברה מכילה הגלידה 30% פרי, ומתאים גם לרגישים ללקטוז.

    עלית מתוקים - ללא סוכר הדרולסיום – 'עלית' משיקה טעמים חדשים בקטגורית הסוכריות ללא סוכר ומשיקה מהדורת חורף מוגבלת: "סוכריות ללא סוכר בטעם תפוז" ובטעם "אשכולית אדומה". מהחברה נמסר כי האנרגיה בכל סוכרייה היא עד 9 קלוריות.



    0 תגובות