4 מדינות ב-4 ימים: שר החוץ יבקר במרכז אירופה

    שלמה ריזל No Comments on 4 מדינות ב-4 ימים: שר החוץ יבקר במרכז אירופה

    שר החוץ אלי כהן יוצא הערב לביקור מדיני בארבע מדינות במרכז אירופה: קרואטיה, סלובקיה, הונגריה ואוסטריה במהלכו ייפגש עם ראשי הממשל במדינות אלו וישתתף במפגש שרי החוץ של פורום סלבקוב

    צילום: Avshalom Sassoni/FLASH90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארבע מדינות וחמישה שרי חוץ בארבעה ימים: שר החוץ אלי כהן יוצא הערב (ראשון) לביקור מדיני במרכז אירופה במהלכו ייפגש עם בכירי הממשל בקרואטיה, סלובקיה, הונגריה ואוסטריה.

    בנוסף שר החוץ כהן יהיה שר החוץ הישראלי הראשון שישתתף בכינוס מיוחד של שרי החוץ של פורום סלבקוב (הכולל את סלובקיה, אוסטריה וצ'כיה) עם ישראל. מדובר בביקור השביעי של שר החוץ כהן באירופה מאז נכנס לתפקידו כחלק מהמאמץ המדיני לחזק את היחסים עם האיחוד האירופאי ומדינות היבשת ולהעמיק את הקשר עם המדינות התומכות בישראל באיחוד.

    יש לציין כי זהו ביקור ראשון אי פעם של שר חוץ ישראלי בסלובקיה וביקור ראשון זה למעלה מ-10 שנים של שר החוץ הישראלי בזאגרב בירת קרואטיה.

    שר החוץ אלי כהן: "הביקור המדיני במדינות מרכז אירופה מחזק את התיאום האסטרטגי שלנו עם ידידותינו ויוצר עבור ישראל הזדמנויות לקידום האינטרסים הישראלים המדיניים והכלכליים ביבשת.

    "ידידותיה של ישראל באיחוד האירופאי משחקות תפקיד מרכזי ביחסינו עם אירופה. החל משיתופי הפעולה הכלכליים, התרבותיים והטכנולוגיים, ועד למאבק המשותף בטרור ובגרעין האיראני. נמשיך לפעול מול מדינות האיחוד האירופאי על מנת לחזק את החוסן הלאומי של מדינת ישראל ואת הכלכלה הישראלית למען כל אזרחי ישראל".



    0 תגובות