ירושלים: פלסטיני פרץ לכספת ובה נשק – האקדח נגנב

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ירושלים: פלסטיני פרץ לכספת ובה נשק – האקדח נגנב

    פלסטיני פרץ את הכספת בדירה ומתוכה נגנב אקדח. הוא אותר ונעצר על ידי המשטרה לחקירה ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום

    צילום: דוברות המשטרה
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, עצרו לאחרונה חשוד פלסטיני, שוהה בלתי חוקי תושב חיזמא בשנות ה-40 לחייו, לאחר שבמסגרת חקירת מקרה התפרצות לדירת מגורים במרכז העיר ירושלים משם נגנב אקדח מתוך כספת, נמצאו ממצאים הקושרים אותו למעשה. מעצרו הוארך בבימ"ש וכבר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.

    חקירת המקרה החלה בתאריך 17.2.23 בשעות הערב המאוחרות, אז התקבל דיווח על התפרצות לדירת מגורים במרכז העיר ירושלים. על פי הדיווח שנמסר למשטרה, נפרצה בתוך הדירה כספת בה אוחסן כלי ירייה המוחזק ברישיון.

    מיד עם קבלת הדיווח, הגיעו למקום בין היתר חוקרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים שערכו בדיקות מקצועיות ואיסוף ממצאים בזירת ההתפרצות, בין היתר נאספו ממצאים פורנזיים ממברג שהושאר בסמוך לכספת וממקומות נוספים.

    בדיקתם של ממצאים אלו שנאספו על ידי הזיהוי הפלילי, העידו כי מדובר בחשוד שזהותו ידועה למשטרה ובשל כך בוצעו פעולות רבות לאיתורו והוצא נגדו צו מעצר בבימ"ש. במשך שבועות ארוכים בוצעו פעולות רבות להביא לאיתורו של החשוד, אך ללא הצלחה, עד שבתאריך 16.5.23 הוא אותר ונעצר לחקירה בתחנת לב הבירה בגין עבירות- התפרצות למקום מגורים, כניסה לישראל שלא כחוק וגניבת נשק.

    לבקשת המשטרה, הוארך מעצרו של החשוד בבימ"ש לטובת מיצוי פעולות החקירה בעניינו והיום (רביעי) הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות על הכוונה להגיש נגדו בימים הקרובים את כתב האישום תוך שמעצרו הוארך עד לתאריך 28.5.22.



    0 תגובות