הרפורמה תחזור? נתניהו הבטיח, באופוזיציה איימו

    איתי גדסי 1 Comment on הרפורמה תחזור? נתניהו הבטיח, באופוזיציה איימו

    אחרי התקציב: באופוזיציה מגיבים בחריפות לדבריו של ראש הממשלה נתניהו לפיהם הרפורמה המשפטית תחזור: "נרעיד את המדינה ונעצור אותה"

    צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת הרפורמה חוזרת? מיד לאחר העברת תקציב המדינה הבוקר (רביעי), נשאל ראש הממשלה בנימין נתניהו על ידי כתב ערוץ 14 האם בכוונתו להחזיר לשולחן את הרפורמה המשפטית והשיב בחיוב. באופוזיציה כבר מיהרו לתקוף בחריפות ולאיים "להרעיד את המדינה".

    בדבריו לכתב הערוץ, אמר נתניהו כי "הרפורמה המשפטית תחזור", אך הוסיף כי "מנסים להגיע להבנות" וכי הוא "מקווה שנצליח". עוד אמר נתניהו: "זהו שחר של יום חדש. הקואליציה יודעת לעבוד והיה תהיה פה לארבע שנים".

    ראש האופוזיציה יאיר לפיד מיהר לתקוף בתגובה: "המהפיכה המשטרית לא תעבור כי אנחנו גמרנו להיות פרייארים של נתניהו. לא הופתענו מדבריו כי יש לנו אפס אמון בו. הנשיא חייב לדרוש מנתניהו הבהרה מיידית, פומבית וברורה על אמירתו המסוכנת".

    יו״ר המחנה הממלכתי ח״כ בני גנץ מסר: "אני מבין שנתניהו שוב שיכור כוח, אחרי שהעביר תקציב שיתפוצץ לכולנו בפנים. אני מזכיר לנתניהו, שטיפשות היא לחזור על אותה פעולה ולצפות לתוצאות אחרות. אם ההפיכה המשטרית תחזור לשולחן – נרעיד את המדינה ונעצור אותה".

    בתוך כך, הקונגרס הציוני העולמי העביר הלילה כמה החלטות, אחת מהן נגד הרפורמה המשפטית אותה מקדמת ממשלת הימין הלאומית.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      0 אמון שווא 32 מנדתים .
      ביבי נשלט על ידי אמרקאים.
      והאמרקים נשלטים על ידי הפוליטקאים הרמאים האלה