"נחישות ומקצוענות": הרמטכ"ל והמפכ"ל במטה הימ"מ

    קובי פינקלר No Comments on "נחישות ומקצוענות": הרמטכ"ל והמפכ"ל במטה הימ"מ

    דוברות המשטרה (מג"ב) ודובר צה"ל מוסרים כי הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי ביקר בימ"מ – היחידה הלאומית ללוחמה בטרור יחד עם מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי ומפקד מג"ב, ניצב אמיר כהן

    צילום: דובר צה"ל
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מוקדם יותר היום ביקר הרמטכ"ל בבסיס הימ"מ הנמצא במרכז הארץ וקיבל סקירה רחבה על פעילות היחידה ממפקד הימ"מ, תת-ניצב ח' ומסגל הפיקוד של היחידה. לאחר הסקירה הרמטכ"ל ביקר במתקן האימונים הייחודי של הימ"מ וקיים שיח עם לוחמי היחידה.

    הרמטכ"ל, רא״ל הרצי הלוי אמר ללוחמי הימ"מ: ״בשנה האחרונה יש עלייה באירועי הטרור ביהודה ושומרון. את הטרור צריכות לפגוש נחישות, מקצועיות ותעוזה – ואתם עושים זאת בצורה יוצאת דופן. הרמה המקצועית והתכנון הקפדני הוא זה שלא נותן לאויב הזדמנויות להצלחה".

    "יש הרבה דילמות באישור פעילות מבצעית, אתם יחידה מצטיינת בעשייה ואני סומך על שיקול הדעת שלכם בתכנון מבצע ובשטח. מעריך את הפעילות ומודה לכם.״

    מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי: "לוחמי ומפקדי היחידה הלאומית ללוחמה בטרור מבצעים מדי יום יחד עם כוחות צה"ל ושב"כ פעולות מצילות חיים. האתגרים הביטחוניים הם רבים ולוחמי ושוטרי משטרת ישראל פועלים כתף אל כתף עם חיילי צה"ל. אני מודה לך הרמטכ"ל שהגעת לעמוד מקרוב על יכולותיה הרבות ומהגוונות של הימ"מ."

    מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן: "משמר הגבול הינו הזרוע המבצעית של משטרת ישראל וגם של צה"ל באזור יהודה ושומרון ובגזרות נוספות. שיתוף הפעולה והקשר ההדוק של היחידות המיוחדות של החיל ובניהן הימ"מ יחד עם צה"ל והשב"כ מעניק ביטחון והגנה לאזרחי מדינת ישראל. היחידה תמשיך לפעול בכל מקום שתדרש."



    0 תגובות