רוטמן תוקף: "יש ניסיון לפוצץ את ההידברות"

    אסתי פלד 1 Comment on רוטמן תוקף: "יש ניסיון לפוצץ את ההידברות"

    יו"ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן במהדורה המרכזית: "הרפורמה המשפטית חיה וקיימת. נראה שיש אנשים שחושבים שהם ימשכו את המו"מ למשך הרבה זמן. אפשר להגיע להסכמות תוך עשר דקות. בהיעדר הסכמה – יהיה צורך להתקדם באופן עצמאי"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והבהיר כי הרפורמה המשפטית תקודם.

    בפתח השיחה הוא התייחס ליוקר המחיה ולתקציב המדינה: "יוקר המחיה לא יורד מעצם העברת התקציב. אלא מהשפעות התקציב. יש בשורות רבות בתקציב המדינה. גם בנושא הדיור. אחד המהלכים המשמעותיים שנועד לעודד בניה למגורים זו קרן הארנונה. גם בהגדלת הנגישות לפריפריה. גם בתחום המזון יש רפורמות. הן יובילו להוזלה. בנוסף יש דברים שנעשים בתשלומים כמעט ישירים".

    על השמאל: "העיסוק בשנאה זה הדבר היחיד שנשאר להם, אחרי שכולם ראו שלמסור שטחים לא הביא שלום". על המחאה: "הם עוברים מנושא לנושא, הרפורמה, הגיוס, קרן הארנונה. הנושאים המתחלפים אבל המנגינה היא אותה מנגינה".

    על ההסתה נגד הציבור החרדי: "יש כאלו שמנסים להפיץ שנאה, אין לזה שום הצדקה ובזה כולם צריכים לפעול כאיש אחד".

    הוא התייחס לנושא הרפורמה המשפטית: "הרפורמה המשפטית חיה וקיימת. נעשתה עצירה לצרכי בירור – בירור האם ניתן להגיע להסכמות. כרגע נראה, לצערי שיש אנשים שחושבים שהם ימשכו את המו"מ למשך הרבה זמן. היום הופתעתי אפילו כשראיתי את הנשיא חושב שאפשר להמשיך את זה חודשים ארוכים. לא לזה התכוונו. אם יהיה רצון טוב אפשר להגיע להסכמות תוך עשר דקות. הם כנראה רוצים להמשיך במחאה ומנסים לייצר פיצוץ. בהיעדר הסכמה – יהיה צורך להתקדם באופן עצמאי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הכי טוב לפוצץ
      אין כמו לרמוס את השמאלנים