פינדרוס: "הציבור החרדי משלם על ההצלחה שלו"

    מהדורת הבוקר No Comments on פינדרוס: "הציבור החרדי משלם על ההצלחה שלו"

    ח"כ יצחק פינדרוס במהדורת הבוקר: "אני לא חושב שנכשלנו בהסברה. הציבור החרדי גדל. זה מפחיד אותם. אני חושב שהציבור החרדי משלם על ההצלחה שלו"

    ח"כ יצחק פינדרוס צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ יצחק פינדרוס שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) והתייחס לדבריה של אשת התקשורת גלית גוטמן ביום שישי ולהסתה נגד הציבור החרדי. "זה המשך להסתה המטורפת פה בשבועות אחרונים. שקרים שרצים כל הזמן. עוד סימפטום לדבר הנוראי הזה שעובר בשקט. אני שמח שביום שישי זה לא עבר בשקט".

    "גם בנושא קרן הארנונה שאנשי האוצר העבירו – האשימו את החרדים", המשיך. "זה ברור שהחרדים יואשמו בכל דבר. זה לא פוטר אותנו מלנהוג באחריות ולצד זה לעשות את מה שצריך לעשות".

    על השוואת תקציבי החינוך, אמר: "תקציב הגננות אמור ללכת ישירות לגננות. לא להנהלת מוסדות. זו הבשורה בנושא גני הילדים. הרבה זמן לא נגעו בדברים כאלה משמעותיים".

    על חוק הגיוס: "אני מאמין שחוק הגיוס הגיוס יגיע אחרי התקציב. גם בגץ יקבע את הדד ליין. כמו שהתחייבנו להשוואת תנאי הגננות והת"תים וקיימנו גם בדבר הזה נקיים. כל זמן שאנחנו בגלות לא יהיה פתרון קבוע לנושא הזה. צריך לעשות את זה באחריות, בצורה ובעיתוי הנכונים".

    עוד אמר ביחס להסתה: "אני לא חושב שנכשלנו בהסברה. הציבור החרדי גדל. זה מפחיד אותם. אני חושב שהציבור החרדי משלם על ההצלחה שלו".



    0 תגובות