נתניהו שיגר מסר לחברי הקואליציה; בן גביר לא נשאר חייב

    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו שיגר מסר לחברי הקואליציה; בן גביר לא נשאר חייב

    במהלך נאומו בישיבת מרכז הרב לרגל יום ירושלים, שיגר רה"מ נתניהו מסר לחברי הקואליציה: "להפסיק לטפס על עצים". בן גביר הגיב: "סיכולים, רפורמה והתיישבות זה לא עץ"

    צילום: גרובייס הפקות, לע"מ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סדקים בקואליציה: על רקע המתיחות בקואליציה והרצון להעביר את תקציב המדינה בקריאה שנייה ושלישית בשבוע הבא, ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח אמש (חמישי) מסר לחבריו בממשלה. במהלך אירועי יום ירושלים בישיבת מרכז הרב אמר נתניהו: "הגיע הזמן להפסיק לאיים ולהחרים, כולם צריכים לפעול יחד להעביר את התקציב". באירוע נכחו השרים פורוש ובן גביר, שהגיבו לדבריו.

    נאומו המלא של נתניהו | וידאו: רועי אברהם /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ
    video
    play-sharp-fill

    "אני רוצה לומר משהו לחברי בקואליציה", אמר נתניהו. "אין ולא תהיה לנו ממשלה טובה יותר. ממשלה לאומית, ממשלה תקיפה, ממשלה שדואגת למורשת ישראל, להתיישבות בארץ ישראל, לעם ישראל לעתיד ישראל. אז הגיע הזמן להפסיק לאיים, להפסיק להחרים, להפסיק לטפס על העצים – כולם צריכים לעבוד יחד ולהעביר את התקציב למען העם, למען ההתיישבות, למען ארץ ישראל ולמען תורת ישראל".

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר: "ראש הממשלה שאני אוהב אותו מאוד, אמר בנאום שלו דבר חשוב, אל תטפסו על עצים. אדוני ראש הממשלה, סיכולים ממוקדים זה לא עץ, רפורמה משפטית זה לא עץ, ההתיישבות בכל חלקי יו"ש זה לא עץ, פינוי חאן אל אחמר זה לא עץ, לקחת את הטלפונים מהמחבלים בבתי הכלא, זה לא עץ. אנחנו יכולים לעשות את זה בכוח שלנו, יש לנו ממשלת ימין, אסור לנו לפספס".

    וידאו: גרובייס הפקות
    video
    play-sharp-fill

    השר מאיר פרוש אמר: "המחויבות לעולם התורה, צריכה להיות גם במעשים ולא רק בדיבורים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אוי , כמה שנתניהו אלוף בדמגוגיה….
      אולי הגיע הזמן שהוא כבר יבין שהציבור לא כזה פרייאר ומטומטם כמו שנראה לו ?

      כנ"ל לגבי שאר הפוליטיקאים בכלל והחרדים בפרט…

      הציבור מבין טוב מאוד שעובדים עליו בעיניים !!!

    2. 1

      העולם מחולק לאנשים צודקים ולאנשים חכמים. החכמים יודעים לעבוד בצורה עניינית גם מתחת לרדאר, בשקט בשקט לכרות בריתות, לנהל מו"מ, להתמקח, ובסוף להשיג את מה שחשוב מאד או חלק חשוב ממנו ולהתפשר על השאר. הצודקים נשארים בסוף רק עם הצדק שלהם.