אלפי שוטרים פרוסים בבירה; 10 מפירי סדר נעצרו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אלפי שוטרים פרוסים בבירה; 10 מפירי סדר נעצרו

    כוחות משטרה גדולים פרוסים בבירה לאבטחת אירועי יום ירושלים. 10 מפירי סדר שחסמו את כביש המנהרות נעצרו

    צילום: דוברות המשטרה
    14:34
    24.04.24
    נתי קאליש No Comments on שמחה מעורבת בעצב: הברית תתקיים לאחר הלוויה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החל מלפנות בוקר, נפרסו בעיר ירושלים כוחות משטרה גדולים, לוחמי מג״ב ומתנדבים, לאבטחת האירועים השונים של יום ירושלים, בפיקוד מפקד מחוז ירושלים. הפעילות נמשכת גם בשעה זו בכל רחבי העיר ע״י אלפי שוטרים, ועד כה האירועים השונים התקיימו כסדרם.

    במקרים נקודתיים ובודדים בהם נדרשו שוטרים ולוחמי מג״ב לפעול למניעת חיכוך ופרובקציות או הרחקתם, עיכובם או מעצרם של המעורבים בכך, בפרט באזור העיר העתיקה – בוצעה הפעילות בהתאם.

    בתוך כך, לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח על חסימת כביש המנהרות לכיוון ירושלים ע״י מספר מפרי סדר בניסיון למנוע הגעת משתתפים באירועי יום ירושלים. במקום נוצרו עומסי תנועה, וכוחות משטרה שהגיעו למקום כרזו להם להתפנות. משלא נשמעו להוראות השוטרים, מפרי הסדר פונו בכוח והשוטרים החלו בביצוע מעצרים במקום. עד כה נעצרו 10 מפרי סדר.

    במשטרה מציינים כי בימים האחרונים, גם היום אנו עדים להסתה ופרסומים כוזבים ברשתות החברתיות בניסיון לחמם את השטח ולזרות חול בעיני הציבור, כולל שימוש בסרטונים ישנים ועיוות המציאות. "אנו קוראים לציבור שלא לשתף פעולה עם התנהלות פסולה זו".

    עוד נמסר: "נמשיך לפעול בנחישות נגד כל הפרת סדר, פרובקציות פסולות וגילוי אלימות מכל סוג שהוא. כמו כן משטרת ישראל ממשיכה בפעילות מבצעית והיערכות מוגברת לקראת המשך אירועי יום ירושלים וצעדת הדגלים שתחל בשעות הקרובות".



    0 תגובות