נציגי 'אגודת ישראל': "נתעקש על תקציבי החינוך"

    איתי גדסי No Comments on נציגי 'אגודת ישראל': "נתעקש על תקציבי החינוך"

    בישיבת סיעה שהתקיימה הערב הוחלט לעמוד על קיום ההסכם שנחתם עם רשימת 'יהדות-התורה' ובכלל זה ההתחייבות לתקציבי ילדי הת"תים בחורי הישיבות ואברכי הכוללים העומד על סכום של כ-600 מיליון שקלים שישולמו רטרואקטיבית כפי שהוסכם בהסכם הקואליציוני ששר האוצר בצלאל סמוטריץ' מסרב לקיים

    כינוס ראשי אגודת ישראל
    16:30
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ירושלים: אלפי בני ישיבות מעדת תימן התכנסו לשמחת חג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי הכנסת של "אגודת ישראל" התכנסה בביתו של יו״ר יהדות התורה, שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף לדיון על סדר היום הפערים בסוגיית התקציב והשרירים אותן מפעילות המפלגות בקואליציה לקבל את מבוקשן.

    בתום הישיבה הלילית בביתו של גולדקנופף, הוחלט להתעקש על תוספת התקציב הרטרואקטיבי של האברכים, הישיבות ומוסדות הפטור, שלדבריהם הובטח בהסכם הקואליציוני. מתעקשים לקבל את ה-600 מיליון שקלים רטרואקטיבי לאברכים, לתלמידי ישיבות ומוסדות הפטור, בלי זה לא יתמכו בתקציב.

    מאגודת ישראל נמסר כי: בישיבת סיעה שהתקיימה הערב (ד׳) הוחלט לעמוד על קיום ההסכם שנחתם עם רשימת 'יהדות-התורה' ובכלל זה ההתחייבות לתקציבי ילדי הת"תים בחורי הישיבות ואברכי הכוללים".

    "כידוע, מאז ומתמיד בהוראת גדולי ישראל נושא זה היה הראשון בהסכם הקואליציוני ודרישתנו היחידה היא יישום ההסכם במלואו. נאמנות ומחויבות קואליציונית חייבת להיות דו-צדדית".



    0 תגובות