סערת 'התינוק החטוף': חה"כ והסבתא בראיון כאוב

    המהדורה המרכזית 4 Comment on סערת 'התינוק החטוף': חה"כ והסבתא בראיון כאוב

    סאגת חטיפת התינוק מהזוג ההורים: חבר הכנסת אליהו ברוכי מ'דגל התורה' בראיון כאוב על המקרה הכואב במסגרתו נלקח תינוק למרות הוראות בית המשפט. הסבתא של התינוק זעקה בשידור: "כל מי שמדבר איתי אומר שזה קורע לב – חוץ מהרווחה"

    ח"כ אליהו ברוכי צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ אליהו ברוכי, דגל התורה לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' על סאגת התינוק החטוף: "תחושות קשות. אי אפשר להעביר את התחושות בחדר. אנחנו לא מדברים על כלל העו"סים בארץ. אנחנו מדברים על התנהלות נפשעת של כמה בודדים ברחבי הארץ"

    "זוג הורים שלקחו להם את הילד, פגשתי את האבא עובד ה'. העובדת הסוציאלית מתעללת בזוג אולי מסיבות יש אגו, אולי בהתחלה היה לה סיבה טובה. אבל עכשיו יש פסיקה של בית משפט – הם כל הזמן דוחים ומערערים"

    ורדה, הסבתא של התינוקת: "כל מי שמדבר איתי אומר שזה קורע לב – חוץ מהרווחה. אנחנו דואגים כל הזמן רק לטובת הילד, רק הרווחה נגדו. למה הם לקחו את הילד? הם מצאו ממצאים גנטיים שמסבירים את הסיבה לפגיעה בילד, הם לא דיווחו. הם לא האמינו שנעשה בדיקה בחוץ לארץ. רצינו רק שעה להניק את התינוק תחת פיקוח, גם לזה הם מסרבים. זה פשע, זה עבודת קודש?"

    ח"כ ברוכי: "באחד השלבים בית חולים ביקש את התינוק כי ראו שיש לו בעיות. הרווחה סירבו, המשפחה פנתה לביהמ"ש שיעבירו והוא נזף בהם. יש כאן פקידת סעד שלא מסכימה להודות בטעות. מחר בעזרת ה' הילד יעבור לבת משפחה. הרווחה מגדירה שעות שההורים יוכלו לראות – איזה מין דבר זה? אתה לא מצליח להבין מאיפה זה בא. בעז"ה נשנה את החוק, פקידה אחת לא תוכל לחתום, וגם יהיה מותר ערעור אחד"

    האזינו



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      נורא ואיום, למה שר הרווחה לא מתערב?

      1. בגלל שלפקידים בישראל יש כוח חזק הרבה יותר מנבחרי הציבור שלפי הכללים הסדומאיים אסור להם להתערב ב"שיקול הדעת המקצועי" שזו בעצם פרה קדושה שטרם נשחטה.
        ובמילים אחרות , הגולם קם על יוצרו…..

    2. 3

      הסיפור של ה"תינוק החטוף" רק מציף בעיה קשה ומוכרת של כוח מופרז חסר בקרה של הדרגים ה"מקצועיים".
      כשהתחומים הרגישים ביותר הם הרווחה והבריאות.

      אחד הבולטים וההזויים שבהם הוא תחום החוסים המוגבלים חסרי הישע למיניהם והמאושפזים בבתי חולים פסיכיאטרים , שתחת המסווה האפל של חסיון כמעט לא ניתן לדעת מה קורה להם וכל מי שיש לו שם קרוב לא יכול לישון בלילות מדאגה וחוסר אונים.

      1. לצערנו כל מי שנכס בשערי המקום מצוו רק מדרדר
        ובזמן שאין משפחה חמה שדואגת גם הידרדרות מוכפלת