אלדד יניב: "לא מנהלים דיון – ישר הולכים להסתה"

    מערכת האתר No Comments on אלדד יניב: "לא מנהלים דיון – ישר הולכים להסתה"

    אלדד יניב בראיון ב"מהדורה המרכזית": "ראשי העיר רוצים להיבחר. יש ערים שפופולארי בהן לשנוא, ואם אפשר לשנוא חרדים – עוד יותר. קשה לנהל מדינה ולחיות בה. פעם היו אומרים שהכל פוליטי, היום רואים שהכל פוזיציה"

    אלדד יניב. הפגנה צילום: Miriam Alster/Flash90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפעיל החברתי, אלדד יניב לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אחרי חגי תשרי יש בחירות לרשויות המקומיות, ראשי העיר רוצים להיבחר. יש ערים שפופולארי בהן לשנוא, ואם אפשר לשנוא חרדים – עוד יותר".

    "קשה לנהל מדינה ולחיות בה. פעם היו אומרים שהכל פוליטי, היום רואים שהכל פוזיציה. מקווה שאי אפשר יהיה יותר להפעיל את נשק הסרבנות ופגיעה בכלכלה. הגענו לרמה של הפצת שקרים בכל הכוח. זו תוכנית שהאוצר מקדם הרבה שנים, לפיד הכניס אותה לחוק ההסדרים, והוציא אותה בשל לחץ הרשויות המקומיות"

    "יש עיריות בישראל שהתברכו ביכולת לפתח אזורי תעשייה ומשרדים. לא כל אחד יכול ליהנות מהברכה הזאת, זה של המדינה. יש ערים שמסוגלות לבנות תעשייה יש כאלו שלא, החזקים נותנים יד לחלשים" הדגיש יניב.

    "זה יעזור למנהל תקין, יעורר מוטיבציה לבנות. זה לא יפתור הכל, אבל זה יכול לעזור. הכי כואב שאפילו לא מנהלים על זה דיון, ישר הולכים להסתה. הוויכוח הוא ב-DNA של היהודים. אבל מאיפה מגיעה השנאה? כשהיתה מלחמה בדרום, גם תושבי המרכז דואגים לאנשי הדרום. צריך לשמור את הרגשות הללו, צריך ואפשר לדבר על הכל"

    לגבי חשיפת העיתונאי מיכאל שמש: "לפיד הקריא מדף המסרים. שאלו את ח"כ מ'יש עתיד' טורפז שלא יודע לשקר, והוא לא הכחיש. אני תמכתי בממשלת השינוי, גם הם היו עושים אותו דבר. זו צביעות".

    האזינו



    0 תגובות