ר"ע הרצליה: "למה אני צריך לסייע לרשויות אחרות?"

    אסתי פלד 1 Comment on ר"ע הרצליה: "למה אני צריך לסייע לרשויות אחרות?"

    ראש העיר הרצליה, משה פדלון במהדורה המרכזית: "אני זה שמביא את העסקים לפה. שהממשלה תדאג לאופקים גם לתעסוקה ולבתי מלון. אני מתנהל כרשות אחראית ומקצועית. למה אני צריך לסייע לאחרים?"

    צילום: Moshe Shai/FLASH90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת "קרן הארנונה": ראש העיר הרצליה, משה פדלון שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית: "אני לא שייך לשום מפלגה. זה דיון ענייני. לא יתכן שתושב הרצליה ישלם שני מיסים. מס הכנסה וקרן הארנונה".

    "אני זה שמביא את העסקים לפה", הדגיש פדלון. "אני עובד עד חצות להביא אותם. שהממשלה תדאג לאופקים גם לתעסוקה ולבתי מלון. אני מתנהל כרשות אחראית ומקצועית. למה אני צריך לסייע לאחרים? הממשלה נותנת מענקי איזון מספיק גדולים לאותן רשויות מוחלשות. אם צריך – שיתנו יותר".

    לדבריו "בשנים האחרונות בניתי למעלה מ-6 יחידות דיור. המדינה הבטיחה לי המון דברים ולא קיבלתי כלום. את חוף הים אני מוכן להעביר לממשלה. שני אחוזים בלבד מההכנסות מגיעים מהחוף. אני לוקח על עצמי משימות לאומיות, בתי ספר למוגבלים. אני מעביר להם עשרות מיליונים והם מעבירים לי שקלים".

    הוא תקף: "הממשלה הזו ממשיכה ליצור קיטוב. חבל שהיא מקבלת החלטות הזויות. סיפקנו אלפי מנות מזון ליישובי הפריפריה בקורונה, אנחנו. לא ממשלת ישראל".

    עוד אמר פדלון: "הסכם עם המדינה זו המלצה. אני לא מאמין להם. איפה הכסף שהעברנו להם לתחנות קצה? מיליארדים".



    1 תגובות

    מיין תגובות