ר"ע אלעד: "הגיע הזמן לחלוקה הוגנת"

    אסתי פלד 1 Comment on ר"ע אלעד: "הגיע הזמן לחלוקה הוגנת"

    ראש עיריית אלעד ישראל פרוש במהדורה המרכזית: "הגיע הזמן לעשות חלוקה הוגנת בין הרשויות. לכל תושב בכל עיר מגיע מה שמקבל כל אזרח אחר"

    צילום: Yossi Aloni/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לסערת "קרן הארנונה" ולשביתת הרשויות המקומיות: "אנחנו נמשיך גם מחר לתת שירות לציבור. מדינת ישראל צריכה פעם אחת להבין שיש ערים והתושבים שלהם צריכים לחיות ולקבל את כל מה שמקבל כל אחד אחר. נגמר הדבר הזה שראשי ערים מסוימות בנו להם שבעה כוכבים".

    "שים לב מה קרה במודיעין, בשהם", אומר פרוש. "הם קיבלו מקורות הכנסה, לעומת זאת קח את אלעד. פחות מ-5% משטחיה הם מקומות עבודה ונכסים מניבים. בחיים לא נוכל לקבל הכנסה מסודרת. לכן הגיע הזמן לעשות סדר. גם כשאנחנו רצינו לעשות אזורי תעשייה קמו התנגדויות למיניהם, כמו למשל הירוקים שלא נתנו לעשות איזורי תעשייה. לכן צריך חלוקה הוגנת לכולם. זה שקר לומר שהחרדים לא עובדים. למעלה מ-80% מנשות אלעד עובדות וקרוב ל-70% מהגברים בעיר. צריכה להיות חלוקה נכונה".

    עוד אמר פרוש: "חיים ביבס מאבד את הלגיטימיות שהיו לא מול כל ראשי הרשויות ולכן הוא טועה. איפה ביבס היה עד היום כשהוא רואה את שהם וממול זה את אלעד. איפה הוא היה כשירוקים לא נתנו לנו להתפתח?"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בהחלט הגיע הזמן שתושבי אלעד יקבלו שירות מינימלי כולל ניקיון ברמה סבירה