הנהלת מחוז המרכז של מכבי בסיור בעיר אלעד

    עפר גדנקן No Comments on הנהלת מחוז המרכז של מכבי בסיור בעיר אלעד

    מכבי שירותי בריאות ממשיכה להוביל מהלכים משמעותיים לטובת קידום הבריאות גם בעיר אלעד, וכחלק מכך הגיעה הנהלת המחוז של מכבי לסיור מקצועי באזורי הפיתוח החדשים של העיר. בסיור השתתפו ראש מחוז המרכז במכבי מר דניאל ברמן, מנהל מרחב אלעד במכבי ר' מרדכי שחורי, מנהלת רפואית במרחב אלעד דר' אילנית יבלון, מנהלת מרכז הרפואי נחלת יצחק גב' פרידה סנאדו, סגן ראש העיר ויו"ר ועדת תכנון ובנייה ר' אבי שטרן וחברי הנהלת המחוז במכבי. במהלך הסיור הם התרשמו מהעשייה הנוכחית למען תושבי אלעד ודנו בצרכים המתפתחים כדי להקדים להם מענה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

    13:33
    24.04.24
    קובי פינקלר No Comments on מגבול מצרים ועד רמת הגולן: יוצאים לדרך עם קובי פינקלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש מחוז המרכז במכבי מר דניאל ברמן, מנהל מרחב אלעד במכבי ר' מרדכי שחורי, מנהלת רפואית במרחב אלעד דר' אילנית יבלון, מנהלת מרכז הרפואי נחלת יצחק גב' פרידה סנאדו, סגן ראש העיר ויו"ר ועדת תכנון ובנייה ר' אבי שטרן וחברי הנהלת המחוז במכבי, ערכו סיור מקצועי באזורי הפיתוח החדשים של העיר אלעד, שלפי התוכניות אמורים לכלול אלפי יח"ד חדשות בטווח של שנים בודדות, במטרה ללמוד על הצרכים המתפתחים ולהקדים להם מענה. במהלך הסיור הם התרשמו מהעשייה השוטפת בעיר למען חברי מכבי, המנוהלת על ידי ר' מרדכי שחורי, שאף הוביל את הסיור והציג את פריסת שירותי מכבי בעיר והשירותים החדשים.
    כחלק מההתפתחות הענפה בעיר באזורי המעטפת ובעיר עצמה, אותה מובילים סגן ראה"ע ויו"ר ועדת תכנון ובנייה ר' אבי שטרן והגורמים הרלוונטיים בעירייה, הם סיירו גם במרכז הרפואי החדשני 'רבי מאיר' וקבעו מזוזה בפתח חדר ייעודי לבריאות האישה. מדובר במרכז רפואי המציע מכלול רחב של שירותים לבריאות המשפחה בסטנדרטים גבוהים, הניתנים על ידי צוות רופאים מומחים בתחומים שונים. בהתאם לצרכים העולים מהשטח, דגש רב ניתן על פיתוח מואץ ומשמעותי של שירותי בריאות האישה כדי לייעל את השירות ולהנגיש אותו באופן המיטבי לטובת חברות מכבי. הרחבת השירותים כוללת רופאים ואנשי צוות מומחים ומוכרים, אשר מעניקים שירות רפואי מיטבי.
    לאחר מכן, הם סיירו בבית הספר 'גבעולים' לחינוך מיוחד, שהוא חלק מרשת המוסדות לחינוך מיוחד של רשת החינוך 'פרח', במטרה להדק את שיתוף הפעולה והעשייה המשותפת לרווחת תושבי אלעד. במהלך הביקור בבית הספר, התרשמו חברי הנהלת מחוז המרכז במכבי מהפעילות המרגשת שעוטפת את התלמידים בחום ובמקצועיות. הנהלת בית הספר הודתה למכבי על שיתוף הפעולה המבורך שמביא ערך למשפחות רבות.
    ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: "העיר אלעד מהווה נדבך חשוב ומרכזי מאד בפעילות שלנו. אנו מודעים להתפתחות שחווה העיר ופועלים כל העת על מנת להוביל את שירותי הבריאות, לשדרג את המענה ולפתח אותו כדי להמשיך להוביל את הרפואה בעיר בסטנדרטים הגבוהים ביותר למען התושבים, כפי שעושה מכבי בכל ערי ישראל. אני מודה למנהל המרחב על פעילותו הענפה שניכרת היטב בשטח. גם בעתיד נמשיך להעניק את הטוב ביותר עבור חברות וחברי מכבי באלעד".
    מנהל מרחב אלעד במכבי, ר' מרדכי שחורי: "מכבי תמשיך לפתח את שירותי הבריאות באלעד לטובת התושבים. הסיורים המקצועיים מתקיימים כחלק מהעשייה השוטפת ומטרתם לחזק את הקשר בין מכבי לקהילה, ללמוד על הצרכים המתפתחים ולהתאים אליהם את המענה המיטבי. אני מודה להנהלת המחוז על שיתוף הפעולה שמביא שירותי בריאות איכותיים ומקצועיים לטובת החברים".



    0 תגובות