"אני כאן למרות הטרור": נתניהו ונשיא קפריסין נפגשו

    שלמה ריזל No Comments on "אני כאן למרות הטרור": נתניהו ונשיא קפריסין נפגשו

    ראש הממשלה נתניהו לנשיא קפריסין כריסטודולידיס: "אנחנו בונים יחד ברית של המזרח התיכון המזרחי, ברית של דמוקרטיות". נשיא קפריסין לרה"מ נתניהו: "אני כאן למרות התקפות הטרור – שאני מגנה לחלוטין"

    צילום: קובי גדעון /לע"מ
    15:21
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on תמונה ישנה עוררה סערה: האם סינוואר העז לצאת ממחבואו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (חמישי) עם נשיא קפריסין ניקוס כריסטודולידיס, בלשכת רה"מ בירושלים. תחילה נפגשו השניים בארבע עיניים, בהמשך התקיימה פגישה מורחבת.

    ראש הממשלה נתניהו: "אנחנו בונים יחד ברית של המזרח התיכון המזרחי, ברית של דמוקרטיות. ישראל-קפריסין-יוון, והכנסנו לתמונה גם את ידידינו האמריקניים.

    "זאת ברית מאוד יציבה ומאוד מבטיחה. עלינו להמשיך לבנות אותה, כלכלית, בהקשר של שירותי מודיעין, בהגנה, וכשותפות מדיניות, גם בפורומים בינלאומיים. אנחנו מקבלים את זה בברכה ועלינו להמשיך בכך".

    צילום: קובי גדעון /לע"מ

    קובי גדעון /לע"מ

    נשיא קפריסין כריסטודולידיס: "אני נמצא כאן חודשיים לאחר שנכנסתי לתפקיד, ואני כאן למרות התקפות הטרור – שאני מגנה לחלוטין – משום שאני רוצה להעביר מסר חד וברור בנוגע לאופי האסטרטגי של היחסים שלנו. עבדנו יחד בעבר ובאתי כדי שנראה כיצד נוכל לחזק אף יותר את היחסים הבילטרליים המצוינים שלנו, וגם לשוחח איתך על נושא שאני תמיד נהנה לשוחח איתך עליו, בנימין היקר, והוא ההתפתחויות האזוריות וכיצד נוכל לעבוד יחד, שתי דמוקרטיות בים התיכון המזרחי, במזרח התיכון, כיצד נוכל לעבוד יחד כדי להגיע לעתיד יציב".

    לנשיא התלוו שר החוץ ושר האנרגיה, המסחר והתעשייה של קפריסין. כמו כן, השתתפו במפגש ר' המל"ל, ר' הסגל, המזכיר הצבאי, היועץ המדיני ושגרירי שתי המדינות.



    0 תגובות