ח"כ ניסים ואטורי: "כשהמחבלים מתפוצצים המצב מעולה"

    מערכת האתר No Comments on ח"כ ניסים ואטורי: "כשהמחבלים מתפוצצים המצב מעולה"

    ח"כ ניסים ואטורי ב"מהדורת הבוקר סוף השבוע" עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן: "המצב הביטחוני מעולה, מחבלים מתפוצצים ועפים באוויר, זה מה שאנחנו רוצים. מי שיש לו אומץ לירות, דמו בראשו". ואטורי הוסיף: "מי שלומד תורה שימשיך ללמוד, ומי שלא, צריך להתגייס. אמר קצין בכיר, שאינו חובש כיפה שביחידות אגף המודיעין, החיילים החרדים הם הכי מצטיינים"

    ניסים ואטורי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש הליכוד, ח"כ ניסים ואטורי ב"מהדורת הבוקר סוף השבוע" עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן: "המצב הביטחוני מעולה, מחבלים מתפוצצים ועפים באוויר, זה מה שאנחנו רוצים. מי שיש לו אומץ לירות, דמו בראשו. גם אם הטיל נופל בעזה, עצם זה שהם העזו – צריך להרוג אותם. כך נראית הרתעה".

    "מציע למפגיני השמאל שלא יפגינו עכשיו שלא יפול עליהם טיל. מה שמעניין אותם שלא תהיה ממשלת ימין, דתיים וחרדים – אין בסיס לאמיתי להפגנות, גם ההידברות לא עובדת עליהם. גנץ ולפיד משחררים הצהרות לגבי ההידברות כי הם עובדים ומנהלים מדיניות לפי הסקרים".

    ח"כ ואטורי תקף: "ערוץ 13 הפיקו כותרת נאלחת, הם בקריסה מול ערוץ 14 – זה ערוץ של הג'יהאד האיסלאמי, מגנים על גדולי אויבי ישראל. גם בזמן עמלק היו יהודים שהיו בעדו. וגם בזמן מלחמה שכל עם ישראל מתאחד, בכלי התקשורת מנסים לפרק".

    לגבי הרפורמה המשפטית אמר חבר הכנסת מ'הליכוד': "אנחנו פוליטיקאים, נועדנו להעביר דברים בהסכמה. נעביר את הרפורמה בכפית, סעיף סעיף. אנחנו נבחרנו ואנחנו צריכים לשלוט, כל פעם אנחנו בוחרים ימין ומקבלים שמאל".

    "ישבתי בישיבה על חוק הגיוס, בה השתתפו גם אנשי שמאל רבים. אמרתי להם שיש לי 4 ילדים בצה"ל, ואני בעד שיהיו לומדי תורה בישראל. נורא התרגשתי מזה שגולדקנופף אמר שהוא יעשה הכל כדי לסייע לחיילי צה"ל שזה הגאווה שלו. התרגשתי ודמעתי. דרשתי לראות נתונים באיזה אזורים משרתים יותר – ימין או שמאל"

    "אני בעד שמי שלומד תורה שימשיך ללמוד, ומי שלא, צריך להתגייס. אמר קצין בכיר, שאינו חובש כיפה שביחידות אגף המודיעין, החיילים החרדים הם הכי מצטיינים" הדגיש חבר הכנסת.

    בסוף הראיון, ח"כ ניסים ואטורי שחזה את המבצע הצבאי בעזה חשף ב"מהדורת הבוקר – סוף השבוע": "אני יודע שניסו לארגן מתקפה על ישראל מכל הצדדים, מסוריה ולבנון – זה לא ילך להם. לדעתי זה יפסק היום"

    האזינו



    0 תגובות