גלנט לראשי רשויות: "תיתכן מערכה ממושכת"

    שלמה ריזל No Comments on גלנט לראשי רשויות: "תיתכן מערכה ממושכת"

    שר הביטחון גלנט בשיחה עם ראשי רשויות בעוטף: "עלינו להיות מוכנים לכל תרחיש, כולל למערכה ממושכת והרחבת טווחי הירי"

    צילום: ריאל חרמוני, משרד הביטחון.
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, יואב גלנט, סיים לפני זמן קצר סבב שיחות עם ראשי הרשויות בעוטף עזה. השר גלנט עדכן את ראשי הרשויות בפרטי הפעילות המבצעית הלילה, והדגיש בפניהם כי מערכת הביטחון ערוכה לטיפול בצרכי התושבים.

    שר הביטחון שוחח עם ראש עיריית שדרות – אלון דוידי, ראש עיריית אשקלון – תומר גלאם, ראש עיריית נתיבות – יחיאל זוהר, ראש עיריית אופקים – איציק דנינו, ראש עיריית אשדוד – יחיאל לסרי, ראש המועצה האזורית אשכול – גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית שדות נגב – תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון – איתמר רביבו, ראש המועצה האזורית שער הנגב – אופיר ליבשטיין וראש המועצה האזורית מרחבים – שי חג׳ג׳.

    "צה״ל ושב״כ ביצעו הלילה פעולה מדויקת ומוצלחת נגד הנהגת ארגון הג׳יאהד האיסלאמי ברצועת עזה", עדכן השר. "לא נסבול ירי המאיים על תושבי ישראל, זה אינו רק מעשה טרור, אלא קריאת תיגר על נוכחותינו.

    "כבר ביום שלישי הנחיתי את צה״ל ושב״כ להיות מוכנים לסיכול שלושת המחבלים שחוסלו הלילה, האחראיים על ירי רקטות לישראל ועל אכוונת פיגועים רבים ביו״ש", הוסיף גלנט.

    הוא הבהיר לראשי הרשויות: "עלינו להיות מוכנים לכל תרחיש, כולל למערכה ממושכת והרחבת טווחי הירי. ישנה חשיבות רבה לכך שהאזרחים, תחת הנהגתכם, יהיו ממושמעים, קשובים וישמעו להוראות מצילות חיים. צה״ל וכוחות הביטחון ערוכים בכל האמצעים בכל החזיתות".

    ״מערכת הביטחון תעניק כל סיוע שידרש, הנחיתי את אנשי המקצוע להיות איתכם בקשר רציף ולטפל בכל הנדרש למען צרכי התושבים. יש לכם גב מלא ממערכת הביטחון״.



    0 תגובות