ביקורת באופוזיציה על התקציב: "חף מפיתרונות"

    נדב דוד No Comments on ביקורת באופוזיציה על התקציב: "חף מפיתרונות"

    באופזיציה תוקפים את התקציב שנועד להשוות את תקציבי החינוך לכל הילדים אותו מעבירה הממשלה: "חף מפתרונות ליוקר המחיה, לא נותן מענה לביטחון ישראל, זונח את תוכנית "מיגון הצפון", אינו מטפל במיגור האלימות בכלל ובחברה הערבית בפרט" אמר יו"ר 'המחנה הממלכתי'. ב"ליכוד" מגיבים: "לא נתנו 50 מיליארד שקלים לאחים המוסלמים ללא פיקוח, אלא השוונו את תנאי החינוך הבסיסיים"

    צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
    13:06
    16.04.24
    עפר גדנקן No Comments on ההמלצות של אלקטרה לתחזוק נכון של המזגן לקראת הקיץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיעת המחנה הממלכתי קיימה היום (ב') ישיבת סיעה מיוחדת שעסקה בתקציב המדינה ובחוק ההסדרים שמובא בימים אלה לאישור הכנסת. בסקירה שהציגה חברת הכנסת אורית פרקש-הכהן לחברי הסיעה עלו כשלים רבים מהם סובל התקציב הקרוב. בין היתר עלה, כי צפויה פגיעה במוצרי בסיס כמו חלב, דלק וחשמל, לא קיימים רכיבים של פיתוח מנועי צמיחה, אין עידוד השקעות בפריפריה וקיים חסר תקציבי של ממש בתחומי החינוך ובתמיכה בארגונים ותנועות נוער.

    במהלך הישיבה אמר יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ: "לצערנו אין בתקציב המדינה בשורה אמיתית לאזרחי ישראל כמעט בשום נושא חשוב ומהותי. הוא חף מפתרונות ליוקר המחיה, לא נותן מענה לביטחון ישראל, זונח את תוכנית "מיגון הצפון", אינו מטפל במיגור האלימות בכלל ובחברה הערבית בפרט, מעמיס עוד אתגרים על זוגות צעירים ושוכח את בני הגיל השלישי, וזו רק רשימה חלקית. בצד זאת, יש חלוקת משאבים לא פרופורציונאלית שהיא מס שתיקה עבור השותפות הקואליציוניות".

    גנץ הוסיף ותקף את הממשלה: "הממשלה הזאת קידמה פנטזיה משפטית בלי לבחון את השפעות הרוחב שלה, כבר בתקציב המדינה אפשר לראות את ההשלכות של קידום המהפכה המשטרית".

    תגובת הליכוד לנושא הביקורת על הכספים הקואליציונים: בניגוד לממשלה הקודמת, אנחנו לא נתנו 50 מיליארד שקלים לאחים המוסלמים ללא פיקוח, אלא השוונו את תנאי החינוך הבסיסיים לילד חרדי, חילוני ודתי.



    0 תגובות