השר ישראל כץ: "כולנו צריכים להשתמש בכלים שלנו"

    מערכת האתר No Comments on השר ישראל כץ: "כולנו צריכים להשתמש בכלים שלנו"

    שר האנרגיה, ישראל כץ ב"מהדורה המרכזית": "מכיר את השיח על מה שנקרא "החשמל הכשר". זה בעצם תחנות אגירה לכולם במקום הגנרטורים המזהמים.. לבן גביר יש זכויות, הוא קיבל חיזוק מציבור רב, גם לא קהל טבעי שלו. הוא קיבל הרבה כלים בהתאם להישג שלו. כולנו צריכים להילחם בפרוטקשן, בפשיעה בביטחון האישי. להסתכל על 70-80% המשותף ולפעול כל אחד בכלים שלו"

    כץ | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האנרגיה, ישראל כץ לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "מכיר את השיח על מה שנקרא "החשמל הכשר". זה בעצם תחנות אגירה לכולם במקום הגנרטורים המזהמים. בגלל שזה חרדים יש ביקורת קשה ולא הוגנת".

    "לאיתמר בן גביר יש זכויות, הוא קיבל חיזוק מציבור רב, גם לא קהל טבעי שלו. הוא קיבל הרבה כלים בהתאם להישג שלו. כולנו צריכים להילחם בפרוטקשן, בפשיעה בביטחון האישי. להסתכל על 70-80% המשותף ולפעול כל אחד בכלים שלו"

    "אנחנו נבצע את התחומים המרכזיים ברפורמה, כרגע אנחנו פועלים בהסכמה. אני בעד רפורמה במערכת במשפט, שבית המשפט לא ירים ראש. בדיעבד היה ניתן לפעול אחרת אולי היה צריך לטפל קודם ביוקר המחיה ובביטחון פנים. לגבי המחאה כנגד אנג'ל הגיב השר כץ בבדיחות: "אני נזהר מפחמימות ולכן כל זה פחות רלוונטי בשבילי".

    האזינו



    0 תגובות