סמוטריץ' לבן גביר: "הפלת הממשלה – פרס לטרור"

    אבי יעקב No Comments on סמוטריץ' לבן גביר: "הפלת הממשלה – פרס לטרור"

    שר האוצר סמוטריץ' במסר לשר בן גביר: "הדרך להביא שינוי היא לא באיומים על הפלת הממשלה. לא נשלים עם הפרת משמעת של איש הישר בעיניו יעשה"

    צילום: יוסי זליגר
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר בצלאל סמוטריץ', קרא היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הציונות הדתית, לשר איתמר בן גביר לסיים את המשבר מול הליכוד: "הפרס הכי גדול לטרור הוא הפלת ממשלת הימין".

    "אנחנו נמצאים היום, שבוע לאחר מתקפת טרור של ירי רקטות מעזה על ישובי הדרום", פתח השר. "לצערי זו לא הפעם הראשונה שזה קורה ושאזרחינו בדרום תחת אש מעזה, ואסור להשלים עם המציאות הזו בשום אופן.

    הוא הדגיש: "אנחנו צריכים באופן מיידי לשקם את ההרתעה שאבדה במהלך השנה וחצי האחרונות, אנחנו חייבים לשנות את תפיסת הביטחון וההתמודדות עם האיומים, מול עזה, מול חיזבאללה ומול הערבים ביהודה ושומרון.

    "אני פועל בכל כוחי כדי להביא את השינוי הזה מול ראש הממשלה, בדיונים בקבינט המדיני ביטחוני ובפורומים הרלוונטיים הנוספים", הוסיף סמוטריץ'.

    יחד עם זאת, ציין השר: "כפי שאמרתי בשבוע שעבר, הדרך להביא שינוי היא לא באיומים על הפלת הממשלה ובהחרמת הממשלה והצבעות הקואליציה בכנסת. הפרס הכי גדול לטרור הוא הפלת ממשלת הימין ועליית השמאל יחד עם תומכי הטרור לשלטון.

    "אני שב וקורא לחברי השר איתמר בן גביר ולראש הממשלה לשבת ולדבר ולהחזיר את עבודת הממשלה והקואליציה למסלול. אנחנו עומדים בפני אישור תקציב המדינה בקריאה שניה ושלישית".

    בתוך כך, הוסיף סמוטריץ': "בהמשך למסר שלי על חשיבות השמירה על הממשלה ועל הקואליציה אני רוצה להעביר כאן בצורה הברורה ביותר מסר נוסף. ישנם ניסיונות בלתי פוסקים של בעלי אינטרסים וגורמים פוליטיים לאיים על חברים בליכוד ובקואליציה להצביע נגד סעיפים מרכזיים בחוק ההסדרים ובהם על הקמת "קרן ערבות הדדית" שקרוי קרן הארנונה לעסקים, שבאמצעותה חלק מהכספים שמשלמים בעלי העסקים בערים החזקות יופנה לטובת הערים בפריפריה שזקוקות לסיוע.

    לדבריו: "מדובר במהלך שיאיץ את הבניה ויוזיל את יוקר המחיה ואת מחירי הדיור. הניסיון הזה לפגוע בתקציב ובהקמת הקרן לא יעבור. לא אתן לפגוע בתקציב או בחוק ההסדרים שאושרו בממשלה ולא אתקפל מול איומים כאלה ואחרים של בעלי כוח.

    "אני אומר לכל חבריי לקואליציה: זו העת ללכידות ולמשמעת קואליציונית. כולנו מחויבים להחלטות הממשלה ולא נשלים עם הפרת משמעת של איש הישר בעיניו יעשה", סיים השר.



    0 תגובות