בן גביר לגלנט: "מחבלים צריך להרוג, לא לשחרר"

    אבי יעקב No Comments on בן גביר לגלנט: "מחבלים צריך להרוג, לא לשחרר"

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מגיב לשר הביטחון גלנט שלעג לו באומרו שהוא "ראה פחות גופות מחבלים ממני": "בשנים האחרונות ראיתי עשרות נרצחים. בשבילם עלינו להפסיק את ההכלה"

    8:47
    25.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: שידור חי ממעמד ברכת הכהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הגיב לפני זמן קצר לדבריו של שר הביטחון גלנט נגדו בישיבת הממשלה, והסביר מדוע נעדר מהישיבה. "עלינו להפסיק את מדיניות ההכלה", אמר בן גביר לגלנט.

    הבוקר בישיבת הממשלה, 'עקץ' השר גלנט את בן גביר שנעדר ממנה ואת השרה אורית סטרוק: "אני לא מתרגש משר או שרה שתוקפים אותי, הם לרוב ראו פחות גופות מחבלים ממני. הבעיה באמירות כאלו שהן פוגעות במשפחות הנעדרים ומייצרות אצלן תחושה לא נכונה שלא עושים למענם מספיק". כך פורסם ב'כאן חדשות'. את הדברים אמר גלנט בתגובה לביקורת מצד השרים על החזרת גופת המחבל שמת בכלאו.

    עוד אמר גלנט: "גופות של מחבלים לא באמת מהוות נכס שמשפיע על ארגוני הטרור למעט במקרים מאוד חריגים שקשורים בעיקר לחמאס. להחלטות של חמאס בעזה אין קשר לגופה מארגון קיקיוני באיו״ש וזה לא משפיע. זה לא מעניין אותם".

    בן גביר הגיב לפני זמן קצר: "הייתי היום ביחידת הימ"מ של משמר הגבול, הודתי ללוחמים ולמפקדים על אומץ ליבם ועל תעוזת הנפש. גם תושבי הדרום גיבורים. הם סופגים פעם אחר פעם מתקפות של אירגון טרור רצחני. אבל מדינת ישראל חייבת לעבור מהכלה – למתקפה. ממשלת ישראל חייבת ליזום, לחתוך מגע, לאמץ את ערכי הימין.

    "נכון, זו לא ממשלת עוצמה יהודית, אין לנו 64 מנדטים, אבל גם בליכוד הבטיחו הבטחות. זו הסיבה שלא הגעתי היום לישיבת הממשלה וזו הסיבה שחברי עוצמה יהודית לא יגיעו להצבעות בכנסת. אנחנו דורשים לאמץ את ערכי הימין", דרש בתוקף.

    "ומילה אחת לשר גלנט שדיבר על כך שראה הרבה גופות של מחבלים, אין לי בכך ספק. אבל השר גלנט, בשנים האחרונות, אני ראיתי עשרות נרצחים, אנחנו צריכים בשביל אותם נרצחים להפסיק את ההכלה, להפסיק את הוויתורים, לא לשחרר גופות, לא לשחרר מחבלים, אלה להרוג אותם", סיים בן גביר.



    0 תגובות