ח"כ אברהם בצלאל: "להחרים עד שאנג'ל יפטרו ויתנצלו"

    מערכת האתר No Comments on ח"כ אברהם בצלאל: "להחרים עד שאנג'ל יפטרו ויתנצלו"

    ח"כ אברהם בצלאל לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": אני קורא לציבור להמשיך במחאה ולהחרים את כל מוצרי אנג’ל עד שיפטרו את עומר בר-לב ויתנצלו. 100 שנה אנחנו מפרנסים את אנג'ל, אני נהנה מדי שבוע מהחלות שלהם. אבל הם לא התנצלו על הפגיעה החמורה ולא זו בלבד אלא הנכד החציף במילים חמורות נגד הציבור החרדי. אין לנו מה להתנצל

    אברהם בצלאל צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:00
    24.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הוועדה לצמצום הפערים החברתיים בפריפריה, ח"כ אברהם בצלאל, לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "אני לא צורך כבר את אנג'ל כבר. יש חופש ביטוי במדינה, אבל אם מי שמייצג את פניה של אנג'ל פוגע ככה ברבנים שלנו, זכותנו להחרים אותו, לדעתי צריך להחרים עד שבר לב יפוטר ואנג'ל יתנצלו"

    "חשוב להבהיר, ששום בחור ישיבה לא עובר על החוק. ולכן, אם לעומר ברלב, שר המשטרה לשעבר יש בעיה עם המהלך הזה מוזמן לביא ולהביע את דעתו בוועדות. 100 שנה אנחנו מפרנסים את אנג'ל, אני נהנה מדי שבוע מהחלות שלהם. אבל הם לא התנצלו על הפגיעה החמורה ולא זו בלבד אלא הנכד החציף במילים חמורות נגד הציבור החרדי. אין לנו מה להתנצל"

    לגבי חוק הגיוס: "ברגע שיש הסכמות עם שר הביטחון שווה לנו לחכות. יש לנו עוד כמה חודשים, עדיף לאט ובטוח כך יעבור חוק שלא יבוטל בעוד שנתיים. כשצריכים להעביר משהו, מעבירים אותו – אבל בהסכמות רחבות, גם בהסכמות עם מערכת הביטחון"

    לגבי העלייה ביוקר המחיה: "מי שעוקב אחרי הוועדות שלי רואה שאנחנו לא מפסיקים להילחם. גם במחירי החלב, נעשים מהלכים, ונקווה שעוד כמה חודשים המס ירד לגמרי".

    האזינו



    0 תגובות