במעמד נשיאים ורב הממלכה: צ'ארלס ה-3 הוכתר למלך

    אבי יעקב No Comments on במעמד נשיאים ורב הממלכה: צ'ארלס ה-3 הוכתר למלך

    צ'ארלס השלישי, המלך הבריטי החדש, שירש את אימו, המלכה אליזבת' השנייה, הוכתר בטקס מפואר במנזר ווסטמינסטר. הטקס נערך בנוכחות אלפי חיילים, נשיאי מדינות ובהם נשיא ישראל יצחק הרצוג ובמעמד תפילה מרגש מאת רבה של אנגליה הגאון ר' אפרים מירוויס שליט"א.לאחר ההכתרה של שניהם, המלך והמלכה נכנסו לארמון על כרכרה המוזהבת, ונופפו לקהל מהמרפסת

    צילום: The Royal Family
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בקנה מידה שלא נראה ברחובות לונדון מזה 70 שנה: תהלוכת הכתרת מלך אנגליה צ'ארלס השלישי עשתה את דרכה ממנזר ווסטמינסטר מארמון בקינגהאם בלונדון. סביב כרכרת המלך והמלכה היוקרתית צעד מצעד צבאי המייצג את המגוון והמסורות של הכוחות המזוינים של בריטניה וחבר העמים הבריטיים, כאשר למעלה מ-4,000 אנשי צוות השתתפו בתצוגה מרהיבה זו של הצעדה.

    המלך והמלכה החדשים שהוכתרו טיילו בכרכרת הזהב ההיסטורית, ששימש בכל הכתרה מאז המלך ויליאם הרביעי בשנת 1831 כאשר הכרוז קורא: "א-ל נצור את המלך", ובתפילה מיוחדת של רבה הראשי של אנגליה, הגאון הרב אפרים מרוויס לשלומה של המלכות, בהשתתפות נשיאים ובהם נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו שצעדו ברגלם להכתרה מפאת כבוד השבת.

    וכך, 74 שנים לאחר שהמתין לרגע הזה, המלך צ'ארלס השלישי הוכתר היום, רשמית כמלכה של הממלכה המאוחדת בבריטניה, בטקס מלא פאר והדר שנערך במנזר ווסטמינסטר בלונדון. צ'ארלס יורש את הכתר מאימו המנוחה, המלכה אליזבת' השנייה, שהלכה לעולמהלפני חודשים ספורים בגיל 96.

    מלבד המלך צ'ארלס והמלכה קמילה, הופיעו על המרפסת כמה מבני המשפחה בראשם הנסיך והנסיכה מוויילס וויליאם וקייט וילדיהם. על המרפסת הופיעו גם אן הנסיכה המלכותית, וכן הנסיך אדוארד ומשפחתו. לא נכחו הנסיך הארי והנסיך אנדרו, שאינם נמנים עוד על משפחת המלוכה

     



    0 תגובות