אישה הרה התהפכה עם רכבה בפיגוע אבנים בשומרון

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on אישה הרה התהפכה עם רכבה בפיגוע אבנים בשומרון

    רצף של קרוב לעשרה פיגועי אבנים בגזרת חווארה ביממה האחרונה, הגיע הלילה לשיא חדש. אם לילדים תושבת יצהר שנסעה עם רכבה סמוך לשעה אחת בלילה, הותקפה באבנים בסמוך לצומת יצהר על ידי מחבלים ערבים. היא ניסתה להימלט מהאבנים, אך התהפכה וסטתה מהכביש. כוחות צה"ל שהוזעקו למקום פינו אותה לבית החולים

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסלמה במצב הביטחוני בשומרון: רצף של קרוב לעשרה פיגועי אבנים שהתרחשו בגזרת חווארה מאז פיגוע הדקירה אמש, הגיע הלילה לשיא חדש.

    אישה הרה, תושבת יצהר שנסעה עם רכבה בין חווארה ליצהר הותקפה באבנים מאחד המבתרים, איבדה שליטה על רכבה.

    האם שעשתה את דרכה לביתה לקראת חצות, הבחינה בתנועה חשודה על המבתר בצד הדרך שמיד לאחריה הגיע מטר אבנים. היא ניסתה לסטות שמאלה ולהימלט, אך איבדה שליטה על רכבה – שהתהפך ונגרר על הכביש.

    כוחות צה"ל שהוזעקו למקום פתחו בסריקות אחרי המחבלים, ופינו את האישה לבית החולים – שם עברה במהלך הלילה שורת בדיקות כדי לוודא את שלום העובר.

    אלעזר ריגר, בעלה של האישה שנפצעה, תיאר הבוקר בקבוצת הווצאפ הישוב את שהתרחש הלילה, והתחנן לתושבים שיצאו להפגין כדי להפסיק את המצב הביטחוני החמור: "הסיפור הזה היה יכול להיגמר אחרת לגמרי!", כתב ריגר.
    "אנחנו במיון כבר כל הלילה ובינתיים אין צפי שחרור, אשתי עוברת בדיקות מקיפות גם היא וגם העובר".

    "הלילה בשעה 1:30 אשתי חזרה מירושלים לכיוון הישוב", תיאר "100 מטרים לפני צומת העלייה הבחינה אישתי במשהו לא ברור על ההר מצד ימין, ולפתע אבנים.. אשתי סטתה מהר הצידה על מנת שלא להיפגע מהאבנים כתוצאה מכך החליקה לתעלה ולכן סטתה מייד שמאלה, כתוצאה מכך התהפך הרכב ואשתי בתוכו ונגרר ונמעך על הכביש", הוסיף ותיאר ריגר את הרגעים הקשים.

    "המצב הוא ב"ה 'הפח נשבר קומפלט ואנחנו נמלטנו'. לפי אבחנה ראשונית נראה שאשתי קיבלה מכות יבשות וחוץ מזה מבחינה גופנית ב"ה בסדר. אבל מבחינה נפשית יקח לה עוד הרבה זמן להתאושש".

    בהמשך ההודעה פנה ריגר לתושבים וביקש לפרסם בכל דרך את המצב הביטחוני החמור ששורר באזור: "תכירו זאת מציאות חיים יום יומית שלנו כאן בשומרון. אלפי זריקות אבנים מידי שעה בשעה – יום ביומו וסיפורים כגון זה שחוזרים על עצמם כל יום. בבקשה הפיצו את הסיפור הזה. שכל יהודי ידע מה קורה אצלנו בארץ ישראל מתחת לאף. חברים, זה היה באמת יכול להיגמר אחרת. מבקש מכם בכל דרך: רדו עכשיו להפגין ולשמור על החיים שלנו", הפציר ריגר בתושבים.

    בעקבות הפיגוע הלילה ושורת הפיגועים האחרונים, הודיעו הבוקר בישובי האזור כי יקיימו צעדה והפגנת מחאה במקום הפיגוע, בה ידרשו ממערכת הביטחון לנקוט שורת צעדים דרסטים כנגד הטרור שהולך וגואה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      תודה לד' !! שיצאה בפגיעות יבשות.. דעו לכם שתשקרת השמאל מדווחת אחוז מהטרור !!! מעניין אותה רק אם היא ראתה ריסוס, הבנתם, לא פציעה של בן אדם אם הוא יהודי אלא ריסוס גרפיטי או צמיג מנוקב (מי יודע ע"י מי. אין הוכחה שדוקא יהודים עשו) : ז–ה יהיה בחדשות כל שעה עגולה. מוסר מעוות.. מהנדסי תודעה מוטים.

    2. 1

      לפני שלוש שנים החלה סלילת כביש עוקף חווארה 0כפי שיש כביש עוקף חוסאן, תודה לד', אם כי גם שם שמעתי שיש אבנים (הערבים לא מידים אבני חצץ אלא לפעמים אבני םשקרובות להיקרא סלעים, אסל זה הימנוח) בערך שבעה קילומטרים.זה כבר אמור היה להיות מוכן הכביש, אבל הממשלה הקודמת עצרה תקציבי תחבורה (בתחבורה היו שמאלנים קיצונים) כי זה ליהודה ושומרון. ומבחינתה זה פסול .