שר הרווחה מרגי: "עברנו סדרת חינוך בשנה וחצי"

    מערכת האתר No Comments on שר הרווחה מרגי: "עברנו סדרת חינוך בשנה וחצי"

    יעקב מרגי, שר הרווחה בראיון עתיר כותרות ב"פילפוליטיקה": "מה הלחץ עם חוק הגיוס? ש"ס התנהלה כמבוגר אחראי, אבל אנחנו חלק מהציבור החרדי ולא נשאיר את הפיגוע לשונאינו. מועצות החכמים ישבו ויגיעו למתווה מוסכם. אם בן גביר וגולדקנופף רואים אלטרנטיבה אחרת, שיפרשו היום"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הרווחה והשירותים החברתיים, יעקב מרגי לאבי בלום ויעקב ריבלין ב"פילפוליטיקה": "השכל הישר אומר לחכות עם חוק הגיוס. 75 שנה אנחנו מסתדרים, צריך לתקן את החוק התחייבנו על כך. אבל עכשיו שהכל סוער וגועש? מה הלהט ומה החיפזון? לא נגררנו לרפורמה המשפטית. אבל שר המשפטים הניח את הרפורמה במסיבת עיתונאים בפתאומיות, ערב לפני שהייתה עתירה למנוע מיו"ר הסיעה לכהן כשר"

    "בא שר הבריאות לשעבר עם הוראה מטומטמת לבתי החולים ואנחנו נפלנו בפח. פגשנו פלוגות מגייסים ברחובות החרדים? לא. אז מה הלחץ? ש"ס התנהלה כמבוגר אחראי, אבל אנחנו חלק מהציבור החרדי ולא נשאיר את הפיגוע לשונאינו. מועצות החכמים ישבו ויגיעו למתווה מוסכם"

    'חוק הגיוס שאנחנו נעביר זה החוק שמערכת הביטחון תחתום עליו. זו תעודת הכשרות שלנו אם אפשר להשוות. יאיר לפיד קרע ורוצה לקרוע את החברה בישראל. אבל בני גנץ התעקש שלא להכניס את חוק הגיוס למו"מ בבית הנשיא וזה לטובתינו"

    לגבי יציבות הקוליציה אמר השר מרגי: "אינני נאיבי ותמים, הייתי בממשלות יציבות שפתאום נפלו. אבל עברנו סדרת חינוך בשנה וחצי האחרונות אם בן גביר וגולדקנופף רואים אלטרנטיבה אחרת, שיפרשו היום"

    לגבי המהלך אותו מוביל בירושלים סגן ראש העיר צביקה כהן בהסדרת עניין הסמינרים: "מהלך הפרדת הסמינרים לאשכנזים וספרדים הוא מתבקש. אני כיו"ר ועדת החינוך הכי חזק לא הצלחתי על מנהלי הסמינרים, אמרו שאפגע ב'בית יעקב' – כוחות הגזע חזקים. זו תהיה שנת מבחן קשה".

    האזינו



    0 תגובות