גפני מצטרף לקריאות נגד אנג'ל: "אני בז לו"

    נתי קאליש 2 Comment on גפני מצטרף לקריאות נגד אנג'ל: "אני בז לו"

    קריאות להחרמת אנג'ל לאחר שיו"ר דירקטוריון החברה השר לשעבר עמר בר לב הפגין מול ישיבת פוניבז' ומול ביתו של מרן הגר"יג אדלשטיין. יו"ר ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני כתב: "צריך לשקול ברצינות האם אפשר לסמוך על הכשרות שלהם"

    צילום: פלאש 90
    11:45
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on השמועה שגרמה לבהלה – וההבהרה של הצדיק הגר"ד קוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט נחלשה בשבועות האחרונים, ומתוך ניסיון להחיות אותה מחדש, יצאו אנשי השמאל היום (ה') ל"יום שיבוש" נוסף, כאשר הנושאים עליהם הם מפגינים איבדו כל קשר לרפורמה המשפטית.

    במסגרת המחאות הדלילות, חבורה של אנשי שמאל המשתייכים לארגון "אחים לנשק", הגיעו לעורר פרובוקציות בבני ברק, והפגינו מול ישיבת פוניבז' בעיר ומול ביתו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין.

    אחד המפגינים היה לא אחר מאשר השר לביטחון הפנים לשעבר ממפלגת העבודה עמר בר לב, שכיום משמש כיו"ר דירקטוריון חברת אנג'ל, שהצטרף לאנרכיסטים מהשמאל שהגיעו לבני ברק לבזות את לומדי התורה, גדולי התורה ועולם התורה, בביטויי גנאי חמורים ביותר.

    בעקבות השתתפותו בהפגנה של עמר בר לב, החלו להישמע קריאות מחאה וזעם חריפות במיוחד בציבור החרדי נגד חברת אנג'ל, המעסיקה בראש הדירקטוריון שלה איש שמאל קיצוני, הפועל בצורה חסרת תקדים נגד גדולי התורה, נגד לומדי התורה ונגד מה שהם מייצגים.

    ,

    פלאש 90\Abir Sultan

    יו"ר ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני הצטרף לקריאות נגד אנג'ל וכתב: "לעמר בר לב ולאנג'ל אין כבוד לתורה! צריך לשקול ברצינות האם אפשר לסמוך על הכשרות שלהם".

    "בר לב לא מבין מה זה תורה ומה זה גדול בתורה וכל אחד צריך לעשות חשבון האם אפשר לקנות מהם מוצרי אכילה" הוסיף גפני. "אני בז לו! ומקווה שכל אחד יבין על מה ועל מי מדובר".

    כתבנו הפוליטי אבי רבינא שוחח על המחאה נגד אנג'ל עם משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך": "זו חברה שמגלגלת מיליונים מהציבור החרדי. אנחנו לא חייבים להיות משועבדים להם, אנחנו לא יכולים כציבור להגיש את הלחי השנייה".

    השדרן הרב משה בן לולו סייג את המחאה נגד אנג'ל והבהיר, כי למאפיות ברחבי הערים אין קשר. "זה של זכיינים פרטיים, וחלילה לנו מלפגוע בפרנסתם. החרם היא על הלחם והחלות שלהם. לא על הקונדיטוריות של הזכיינים הפרטיים".

    האזינו לריאיון המלא מתוך התכנית "הפוך על הפוך":



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גפני אתה וכל מה שאת מייצג זה שק ענק של מוגה וטינוף.