יו"ר בית הנבחרים לנתניהו: "לא במקרה באתי לישראל"

    שלמה ריזל No Comments on יו"ר בית הנבחרים לנתניהו: "לא במקרה באתי לישראל"

    ראש הממשלה נתניהו בהצהרות משותפות עם יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב מקארתי: "ההצהרה של 400 חברי הקונגרס שמביעה את תמיכתם בישראל הייתה יוצאת מן הכלל – זה מבטא את עוצמתה של הברית שלנו ואת העוצמה של התמיכה הזו" יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב מקארתי: "זה לא במקרה שבאתי לישראל – זה מכיוון שאין לארצות הברית בעלת ברית טובה יותר"

    צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום  עם יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב קווין מקארתי, במלון מצודת דוד בירושלים. ראש הממשלה אמר: "אני שמח לקבל בירושלים ובכנסת את פניו של חברי הוותיק, קווין מקארת'י – חבר ותיק ואמין של מדינת ישראל ותומך גדול של הברית הישראלית-אמריקאית. אני חושב שאין לנו חברה טובה יותר".

    "באת עם משלחת דו-מפלגתית על מנת להביע סולידריות עם ישראל לרגל יום השנה ה-75 שלנו. אתה תהיה יושב הראש האמריקאי השני לנאום בכנסת ואתה תתקבל בזרועות פתוחות" אמר נתניהו.

    "אני חייב לומר שההצהרה של 400 חברי הקונגרס שמביעה את תמיכתם בישראל הייתה יוצאת מן הכלל. להשיג הסכמה של 95%, בכל נושא היום, זה הישג אדיר. זה מבטא את עוצמתה של הברית שלנו ואת העוצמה של התמיכה הזו. אני רוצה להודות לך באופן אישי על כל מה שעשית למען היחסים בינינו. ברוך בואך, חבר, לירושלים".

    יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב קווין מקארתי השיב: "תודה רבה, ידידי, הכבוד הוא לי. זהו הביקור הראשון שלי מחוץ לגבולות ארצות הברית בתור יושב ראש בית הנבחרים, וזה לא במקרה שבאתי לישראל, זה מכיוון שאין לארצות הברית בעלת ברית טובה יותר".

    "אני רוצה לומר לידידי הוותיק, ראש הממשלה, אתה מעורר השראה גם בארצות הברית הודות למנהיגותך, אופייך, ואומץ לבך. צדקת בנוגע להחלטה שלנו שמציינת 75 שנים לישראל. אנחנו גאים בהיסטוריה שלנו. בכך ש-11 דקות לאחר הכרזת המדינה, ארצות הברית כבר הכירה בישראל".

    מקארת'י הוסיף: "הקשרים שלנו רק מתחזקים משנה לשנה. אני מסתכל קדימה ל-75 השנים הבאות. העולם טוב יותר ובטוח יותר כשהיחסים בין ארצות הברית לבין ישראל קרובים יותר. אני חושב על כל מה שהצלחנו להשיג".

    "ישראל היא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון. יש רק שתי מדינות בעולם שנוסדו מתוך עקרון החירות ועם האמונה בשיוויון בין בני האדם. ככל שנמשיך לחזק את העקרונות הללו, אני חושב שהעולם יהיה בטוח יותר, וחזק יותר, ושלילדים שלנו יהיה עולם יפה יותר בעתיד. תודה לך, אני מעריך אותך".

    בפגישה המורחבת השתתפו חברי המשלחת הבי-פרטיזנית בראשות מקארתי, השר לעניינים אסטרטגים רון דרמר, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, ח"כ אריה דרעי, ר' המל"ל צחי הנגבי, ר' הסגל צחי ברוורמן, היועץ המדיני אופיר פלק, סגנית ראש המל"ל למדיניות חוץ אביבית בר אילן, סמנכ"ל צפון אמריקה במשרד החוץ דוד רוט, שגריר ישראל בארה"ב מייק הרצוג וסגנית שגריר ארה"ב בישראל סטפני האלט.



    0 תגובות