ח"כ אלון שוסטר: "המדינה חזרה מההסכם עם החקלאים"

    מערכת האתר No Comments on ח"כ אלון שוסטר: "המדינה חזרה מההסכם עם החקלאים"

    השר לשעבר, ח"כ שוסטר למימרן ב'מהדורה המרכזית': "יש דעות שונות, גם בקואליציה ובליכוד לגבי הרפורמה במערכת המשפט. אנחנו אמרנו מהיום הראשון שמה שמציע שר המשפטים לא קביל אבל נשמח לשבת ולדבר. הצבא לא צריך עשרות אלפי חרדים בשורותיו. אבל מדינת ישראל צריכה את כל האזרחים תורמים לשורותיה. שירות חיוני, בכוחות ההצלה ובארגוני חסד – צריכים להיות שווי ערך לתפקידי הביטחון הבכירים"

    אלון שוסטר צילום: David Cohen/FLASH90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החקלאות לשעבר, איש המחנה הממלכתי, ח"כ אלון שוסטר לאבי מימרן ל"מהדורה המרכזית": "בשניל האחרונות הגיעו להבנות מדיסיפלינות שונות. הוסכם על יבוא ממדינות שונות, הגבלת המחיר. מה שהמדינה צריכה לעשות זה או לסבסד ולמנוע מעצמה הכנסות או תמיכה ישירה בהוצאות החקלאים"

    "זו הדוגמה למה צריך בג"צ חזק, שהמדינה לא תדאג לטייקונים על חשבון החקלאים והאזרחים. היה הסכם שהמדינה חתמה עם כל מערכת החלב. ובאיחור אלגנטי המדינה נזכרה שהיא לא רוצה לעשות את זה ככה. לא ככה צריך לנהל את הדברים"

    "יש דעות שונות, גם בקואליציה ובליכוד לגבי הרפורמה במערכת המשפט. אנחנו אמרנו מהיום הראשון שמה שמציע שר המשפטים לא קביל אבל נשמח לשהת ולדבר. דעתנו שככל שחקיקת חוקי יסוד תהיה בהסכמה, כך צריך. וכמובן, צריך לפעול לצמצם את הבירוקרטיה. יש בליכוד אנשים שניתן לשבת איתם"

    כאלוף משנה במיל' וסגן שר הביטחון לשעבר אמר שוסטר: "הצבא לא צריך עשרות אלפי חרדים בשורותיו. אבל מדינת ישראל צריכה את כל האזרחים התורמים לשורותיה. המרחב, השירות החיוני, בכוחות ההצלה ובארגוני חסד – צריכים להיות שווי ערך לתפקידי הביטחון הבכירים".

    האזינו:



    0 תגובות